تعمیر ساید بای ساید در عظیمیه کرج

تعمیر-ساید-بای-ساید-د-ر-عظیمیه-3

تعمیر ساید بای ساید در عظیمیه کرج مرتبط به تعمیر یخچال صنعتی و یخچال خانگی و آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید می‌باشد. آموزش تعمیرات یخچال ساید بای ساید شامل تعمیرات برد یخچال و ارتباط اجزای بورد با مکانیک و موتور یخچال می‌باشد که این اموزش ها را تکنسین های مرکز کارینو سرویس به خوبی گذرانده و اکنون میتوانند برای بررسی و رفع هر گونه مشکلی در ساید بای ساید شما اعزام شده و به تعمیر ساید بای ساید در عظیمیه کرج بپردازند.

برد یخچال بیشترین فرمان را به بخش‌های کمپرسور و یخساز و درب‌ها ارسال می‌کند. تعیین دمای یخچال نیز توسط برد به کمپرسور توسط سنسورها ارسال می‌شود. برای بررسی تمامی این نکات و سرویس کامل یخچال همچنین بررسی ارور های ساید در صورت مشاهده حتما باید با یک مرکز تعمیرات تخصصی تماس گرفته تا رفع ایراد شود.

تعمیرات اجزای ساید بای ساید در عظیمیه کرج

  • آموزش تعمیر کندانسور ساید

چون گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد؛ حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما تعدیل نگردد عمل سرماسازی دچار اختلال میشود. به این ترتیب همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله‌های مارپیچی شده که جایگاه این لوله در یخچال‌های خانگی پشت کابینت اصلی یخچال است.

  • آموزش تعویض فیلتر ساید بای ساید

فیلتر های یخچال ساید بای ساید از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می‌ شود. این مواد دارای ویژگی رطوبت زدایی هستند و گاز پس از عبور رطوبت خود را به این مواد میدهد و خشک می‌شود.

این امر باعث میشود به مرور زمان بر اثر کارکرد زیاد رنگ قهوه‌ای بسیار روشن این مواد به تیره تبدیل شود و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است که در این صورت زمان تعویض آنها فرا میرسد.

  • آموزش تعمیرات اواپریتور یخچال ساید (محفظه تولید یخ)

آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی برخوردار می باشد معمولا اواپراتور را از لوله‌ های مارپیچ آلومینیومی می‌سازند، در این صورت تبخیر مداوم سرما در اواپریتور دما را شدیدا کاهش می‌دهد به صورتی  که آب و یا هر ماده غذایی دیگری درون اواپریتور منجمد می‌شود، در این حالت شما با بررسی این مشکل باید برای تعمیر اواپیتور یخچال ساید با یک تعمیرکار حرفه ای مشورت داشته باشید.

تعمیر ساید بای ساید در محل (عظیمیه کرج)

شما در هر قسمتی از شهر کرج که هستید میتوانید تنها با یک تماس از متخصصین کارینو سرویس درخواست تعمیر یخچال خود را داشته باشید. کارینو سرویس سعی دارد برای تسریع در تعمیرات و اعزام تکنسین های خود اقدام به تعمیر هرچه سریع تر دستگاه شما نماید از این رو برای تعمیر ساید بای ساید در عظیمیه کرج تنها کافیست با مجموعه تعمیرات کارینو سرویس تماس بگیرید.

هزینه ی تعمیر ساید بای ساید در عظیمیه کرج

هزینه اجرت خدمات ساید بای ساید در عظیمیه کرج متفاوت است و لازم است برای اعلام هزینه دلایل خرابی و تعویض قطعه ی معیوب و نیاز به تعمیر بررسی شود تا هزینه ی نهایی اعلام گردد.

همچنین هزینه ی تعمیر به مدت زمان گارانتی برای تعمیر ساید نیز بستگی دارد. استفاده از قطعات اصلی دستگاه یا متفرقه برای برند یخچال ساید در عظیمیه کرج شما هزینه تعمیرات را تحت شعاع قرار میدهد.

در آخر با توجه به مدل و برند یخچال شما هزینه ی نهایی محاسبه خواهد شد.

مشکلات رایج یخچال ساید بای ساید
  • فریزر یخچال خنک نمیکند
  • نشتی آب از زیر یخچال
  • سر و صدای غیر عادی در هنگام روشن شدن یخچال فریزر
  • کمپرسور به صورت مداوم کار میکند و خاموش نمیشود
  • یخساز یخچال ساید بای ساید یخ نمیزند
  • یخچال به اندازه ی کافی خنک نیست ولی سرمای فریزر مناسب است
  • مشکل داغ شدن دیواره یخچال فریزر
  • مشکل اتوماتیک نبودن یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید
  • خرابی درب یخچال فریزر
تعمیرات ساید بای ساید در کارینو سرویس

کارينو سرويس در زمينه ي تعمير، سرويس و نصب ساید بای ساید در تمامي ساعات روز در خدمت رساني شما عزيزان مي باشد. کارينو سرويس مرکزي حرفه اي و ايمن جهت رفع تمامي مشکلات لوازم خانگي مانند ساید بای ساید. همراه با هوشمندي و بهره برداري از پيشرفته ترين تجهيزات و به کارگيري کارشناسان و تعميرکاران مجرب و حرفه اي مي باشد.

شما ميتوانيد با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و يا با ارسال حرف R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد. مجموعه کارينو سرويس البرز خدمات خود را در زمينه نصب و گارانتي و همچنين تعميرات لوازم خانگي در مناطق زير ارائه ميدهد:

تلفن تهران:     02155881487 ———- 02155881490

تلفن کرج:  02632716856 ———– 09109427450

تلفن کمالشهر:       02634725677 ———– 02634725680

واحد پشتیبانی:           09124630643

تعمير ساید بای ساید در کرج

تعمير ساید بای ساید درمحمدشهر

تعمير ساید بای ساید در عظيميه

تعمير ساید بای ساید در مارليک

تعمير ساید بای ساید در ماهدشت

تعمير ساید بای ساید در آزادگان

تعمير ساید بای ساید در باغستان

تعمير ساید بای ساید در فرديس

تعمير ساید بای ساید در شاه عباسي

تعمير ساید بای ساید در وردآورد

تعمير ساید بای ساید در گرمدره

تعمير ساید بای ساید در کمالشهر

تعمير ساید بای ساید در شهرک صنعتي سپهر

تعمير ساید بای ساید در شهرک صنعتي نظرآباد

تعمير ساید بای ساید در شهرک صنعتي بهارستان

تعمير ساید بای ساید در شهرک صنعتي هشتگرد

تعمير ساید بای ساید در شهرک صنعتي سيمين دشت

تعمير ساید بای ساید در جاده ملارد

تعمير ساید بای ساید در جاده مخصوص

تعمير ساید بای ساید در اتوبان تهران کرج

کمالشهر ، ميدان شهيد بهشتي ، نبش گلستان 2

تلفن کمالشهر :          02634725677    02634725680

تلفن کرج :               02632716856   09109427450

تلفن پشتيباني :      09124630643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .