بهترین برندهای یخچال

معرفی-برند-های-یخچال

وایت وستینگ هاوس

وایت وستینگ هاوس با نام تجاری CBS از شرکت های معروف لوازم خانگی و بهترین برندهای یخچال می باشد که در سال 1975 تاسیس شده است و از سال 1986 فعالیت های رسمی خودش را آغاز کرد ؛ برند های آاگ AEG و فیلکو Philco و فریجیدر Frigidaire  تحت نظر این شرکت به فروش میرسد.

وستینگ هاوس Westinghouse با دریافت گواهی افتخار انرژی استار Energy Star به معنی تلاش در جهت کاهش انرژی مصرفی در تولیدات کارخانه‌ای و کاهش عوامل به وجود آورنده ی پدیده گلخانه‌ای است ؛ تمامی محصولات خود را به بازار عرضه کرد.

کولرهای گازی و یخچال فریزر برند وستینگ هاوس Westinghouse در تمام دنیا مشهور است که جادارترین یخچال های دوقلو در دنیا را تولید میکند. یخچال های ساید بای ساید این شرکت دارای کمپرسور امبراکو می باشد که بسیار مقاوم می باشند و از کیفیت بالایی برخوردارند , همچنین یخچال های فریزر بالا پایین این برند تنوع زیادی دارند و برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشند.

مابه MABE

این شرکت در سال 1946 تاسیس شد و در حال حاضر 50 سال سابقه دارد و از بهترین برندهای یخچال محسوب میشود که گاز و یخچال های این شرکت در دنیا معروف است ؛ اکنون برند مابه MABE  از بزرگترین تولیدکننده ها و صادر کنندگان انواع لوازم خانگی در مکزیک است ؛ که محصولات آن نظیر : وایت هاوس , جنرال الکتریک , وایت وستینگ هاوس و اکسپریال در در تمام دنیا صادر و عرضه میشوند. یخچال های ساید بای ساید و یخچال فریرز در بالا و پایین این برند از محصولات پرفروشش محسوب میشوند.

آاگ AEG

برند آاگ که از اسم شرکت الکترولوکس Electrolux خریداری شد از سال 2005 محصولات خود را به بازار عرضه کرد.محصولات آاگ مثل : انواع یخچال فریزر های آمریکایی , لباسشویی , ظرفشویی , جارو برقی , فر و ماکروفر توانست در بازه زمانی کوتاهی محبوبیت بسیاری در بین مشتریان خود پیدا کند که این امر به دلیل حساسیت و ظرافت در ساخت این محصولات توسط کارخانه ی خود بودند.

 الکترولوکس Electrolux

این شرکت یک نام سوئدی است که در ساخت لازم خانگی بسیار حرفه ای و متخصص عمل کرده است که در تمام دنیا محصولات جاروبرقی و یخچال فریزر آن پرطرفدار و معروف است. شرکت الکترولوکس در اقدامی با خرید نام تجاری آاگ محصولات این برند را با همکاری وایت وستینگ هاوس , زانوسی , فریجیدر و فیلکو به بازار عرضه کرد و همین اقدام باعث فروش بیش از 60 میلیون محصول در بازار شد که از بین این محصولات یخچال فریزر ساید بای ساید الکترولوکس گذینه ی بسیار عالی برای خرید انتخاب شد.

جنرال الکتریک General Electric

بر اثر شراکت شرکت بزرگ ادیسون و توماس هاستون شرکت جنرال الکتریک بوجود آمد که از قدیمی ترین شرکت ها شناخته میشود. این شرکت در تولید یخچال حرف اول دنیا را میزند .

گرنیه Gorenje

از شرکت های اروپایی در تولید لوازم خانگی با کیفیت عالی برند گرنیه Gorenje است که به دلیل طراحی خیره کننده و درجه یک محصولاتش از بهترین برندهای یخچال دنیا به حساب آمده و نظر هر بیننده ای را جذب کرده و وادار به خرید میکند , همچنین طول عمر بالا و مقاوم بودن محصولات این شرکت نیز بی تاثیر در کیفیت و محبوبیت آنها نیست.طراحی های بی نظیر و چشم نواز در یخچال های دو قلو این برند در انتخاب محصولاتش نقش به سزایی دارد.

تعمیر انواع یخچال های آمریکایی در کارینو سرویس

مرکز تعمیرات کارینو سرویس متخصص در شناخت انواع برند های بزرگ دنیا و حرفه ای در تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر , ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی , تلویزیون و کولرگازی خدمات ویژه ای را به شما عزیزان ارائه میدهد که سرویس در محل و مشاوره رایگان تعمیرات از جمله این خدمات به شمار می آیند.

کارینو سرویس در زمینه ی تعمیر ، سرویس انواع لوازم خانگی و بهترین برندهای یخچال در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد . کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند یخچال فریزر و ساید و … همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت KARINO SABT.IR درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643  نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .