تعمیر یخچال ساید بای ساید

تعمیر یخچال ساید بای ساید در محل

یخچال به عنوان مهم ترین و ضروری ‌ترین وسیله در آشپزخانه است و طبیعتا خراب شدن آن یکی از شایع ترین مشکلات به شمار میرود. عیب یابی و مشکلات رایج یخچال ساید بای ساید ممکن است شامل مواردی مثل خرابی یخ ساز یخچال، بسته نشدن درب یخچال، خرابی آب سرد کن یخچال، خرابی برد الکترونیکی اصلی یخچال و موارد دیگر باشد.

در کارینو سرویس کارشناسان با تسلط کامل بر آخرین تکنولوژی های به کار گرفته شده در طراحی و تولید یخچال ساید، خدمات ویژه ای را در راستای تعمیر یخچال ساید بای ساید برای شما مشتریان گرامی در نظر داشته اند.

بررسی تمامی قطعات به کار رفته در یخچال و نحوه عملکرد هر یک از آنها توسط تکنسین های کارینو سرویس در منزل شما انجام گرفته و در نهایت با عیب یابی و ترمیم قطعات و رفع مشکلات یخچال فریزر ساید بای ساید تست نهایی انجام گرفته تا از عملکرد صحیح یخچال اطمینان حاصل شود.

در کارینو سرویس به منظور کسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي تمامي سرويس‌هاي مرتبط با تعمير یخچال ساید بای ساید به صورت سرویس در محل و منزل شما ارائه میشود این کار لزوما به دلیل رفع نگرانی برای تعمیر یخچال ساید و حمل نشدن آن در نظر گرفته شده است.

هزینه ی تعمیر یخچال ساید بای ساید

یکی از مهم ترین مسائل برای همه مشتریانی که با مشکلی از بابت یخچال ساید بای ساید خود مواجه می شوند و قرار است آن را برای تعمیر به یک تعمیرکار بسپارند این است که هزینه تعمیر یخچال ساید چقدر می شود؟ باید بگوییم برای گرفتن پاسخ این سوال تکنسین های کارینوسرویس باید یخچال شما را جهت عیب یابی بررسی کرده تا هزینه ی نهایی اعلام گردد.

تکنسین های مرکز با عیب یابی یخچال معیوب شده، منشا بروز مشکل در دستگاه را پیدا کرده و تشخیص می دهند که قطعه ای که دچار مشکل شده است قابل تعمیر است یا اینکه نیاز به تعویض دارد.

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال ساید بای ساید

بررسی و عیب یابی کامل یخچال ساید بای ساید، تعمیرات کندانسور و یا تعمیر و تعویض یخ ساز یخچال، تعمیر فن کندانسور ، تعویض موتور یخچال یا کمپرسور ساید بای ساید، تعویض ترموستات، تعمیرات یخچال ساید در محل و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات کارینو سرویس به شمار می روند.

تعویض کمپرسور و یا موتور یخچال ساید :

روش تعویض در صورت ایراد در کمپرسور یخچال :

  • کمپرسور جایگزین تهیه، لوله پروسس و شیر پروسس در صورت لزوم روی آن نصب و در انتهای لوله درپوش گذاشته شود.
  • تخلیه مبرد انجام گیرد.
  • کمپرسور معیوب برداشته شود (به وسیله لوله بر ، لوله های متصل شده به کمپرسور در فاصله 25 میلیمتری از لوله های اصلی کمپرسور بریده شود. بر لوله های کمپرسور درپوش گذاشته شود.)
  • نیتروژن خشک از طریق لوله ساکش و لوله ورودی کندانسور به داخل سیستم دمیده شود.
  • درایر یا فیلتر کثیف، از خروجی کندانسور جدا گردد.
  • در حین عمل جدا کردن که به وسیله شعله باید انجام گیرد، باید نیتروژن خشک به داخل سیستم دمید تا از طریق درایر خارج شود.
  • محل اتصال با دقت تمیز شود به صورتیکه مواد زائد به سیستم داخل نشود.
  • کمپرسور و درایر جدید نصب گردد.
  • سیستم وکیوم شود.
  • سیستم شارژ گاز شود.

تعمیر کندانسور یخچال فریزر ساید بای ساید:

کندانسور جزو اجزای بیرونی یخچال محسوب می شود که وظیفه انتقال گرما در چرخه های اواپراتور را بر عهده دارد.

کندانسور یخچال که به صورت سیم پیچی شده در پشت یخچال قرار گرفته است. در بعضی مواقع در اثر نشتی و یا کثیفی کندانسور به تعمیر و تعویض نیاز دارد، هر نوع گرد و غبار و آلودگی و خاک و یا ضریه های فیزیکی به کندانسور، از عواملی هستند که موجب میشوند یخچال شما به تعمیر نیاز پیدا کند.

لازم به ذکر است که تعویض و تعمیر کندانسور یخچال به دلیل حساسیت بالای این قطعه، باید توسط تکنسین های حرفه ای تعمیر یخچال ساید بای ساید انجام بگیرد.

در کارینو سرویس این کار با دقت فراوان توسط تیم حرفه ای ما انجام شده تا خاطر شما عزیزان از خدمات و تعمیرات دستگاه آسوده باشد.

تعویض ترموستات یخچال فریزر:

اگر ترموستات یخچال ساید بای ساید به درستی کار نکند و خراب شده باشد، پس از اینکه از سیم های برق مطمئن شدید، کمپرسور را لمس کرده اگر داغ بود و حرارت نسبتا زیادی داشت ممکن است ترموستات اندکی مشکل دار شده و اگر سرد بود ترموستات باید تعویض شود.

برای اینکه متوجه شویم ایراد از ترموستات است سیم های اصلی ترموستات یخچال را از جدا کرده و به هم وصل کنید درصورتی که کمپرسور روشن شد ایراد از ترموستات است.

مشکلات رایج یخچال های ساید بای ساید:

لامپ داخل یخچال روشن نمیشود.

اندازه ی یخ های خرد شده در یخساز مشکل دارد.

درب یخچال بسته نمیشود و باز می ماند.

صفحه نمایشگر یخچال مشکل دارد و روشن نمی شود.

دکمه های روی برد نمایشگر کار نمی کنند.

خرابی یخساز یخچال

خرابی آب سرد کن یخچال های ساید بای ساید

صداهای غیر معمول یخچال در حین کارکردن

یخچال یکسره کار میکند و خاموش نمی شود.

یخچال روشن نمیشود.

برد الکترونیکی اصلی یخچال خراب است.

تعمیرات لوازم خانگی در کارینو سرویس

کارینو سرویس به پشتوانه تجربه چندین ساله در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی، در جهت تعمیر سرویس نصب و راه اندازی لوازم شما نهایت دقت و مهارت را در نظر گرفته تا به بهترین شکل موجود تعمیرات قطعات و سرویس لوازم خانگی انجام گیرد.

ما سعی داریم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت لوازم شمارا سرویس، عیب یابی و تعمیر نماییم.

این مجموعه یکی از مراکز معتبر و باسابقه درزمینه تعمیرات تخصصی تعمیرات و نصب و گارانتی لوازم خانگی است که توانسته است به کمک تیمی مجرب و تجهیزات پیشرفته رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نماید.

تلفن تهران:     02155881487 ———- 02155881490

تلفن کرج:  02632716856 ———– 09109427450

تلفن کمالشهر:       02634725677 ———– 02634725680

واحد پشتیبانی:           09124630643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *