تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در کرج

تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در کرج

تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در کرج

در فصل گرما در صورت شدت افزایش دما دستگاه کولرگازی میتسوبیشی ممکن است با مشکل مواجه شود که در این صورت با مشاهده ی اولین مشکل به وجود آمده تماس با یک مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در کرج اولویت شماست.

تعمیرکاران مرکز تعمیرات کارینو سرویس با دانش های به روز دنیا و تجهیزات پیشرفته در جهت تعمیر لوازم خانگی به ویژه کولر گازی میتسوبیشی در محل فعالیت خود را به نحو احسنت انجام خواهند داد.

ویژگی های کولرگازی میتسوبیشی

دارای سیستم (AUTO-RESTART) این عملکرد دستگاه به شما این امکان را می دهد که پس از قطع ناگهانی دستگاه و وصل مجدد آن، دستگاه در آخرین وضعیت تنظیم شده شروع به کار نماید. با این ویژگی شما می توانید با آسایش کامل شب را سپری کنید، بدون نیاز به بیدار شدن و روشن کردن مجدد دستگاه.

  • تمامی بدنه یونیت های خارجی با پوشش ویژه ضد خط خورندگی پوشانده شده است.
  • کنترل بی سیم با صفحه نمایش LED
  • محافظ فلزی قسمت برد الکترونیک
  • شیر کنترل جدید LEV
  • سیستم تمیز کردن آسان برای صرفه جویی انرژی
  • فیلتر تصفیه هوای دوبل
  • بادزن اتوماتیک AUTO VAN
  • تایمر 24 ساعته
  • سرمایش اقتصادی ECOONO COOL
  • توزیع هوای سرد تا 12 متر
  • دارای عیب یاب اتوماتیک در یک عملکرد  پیش بینی نشده یک چراغ LED  روی یونیت داخلی چشمک می زند و عیب دستگاه را بررسی می کند.

 دارای فیلتر کاتیشن که این فیلتر از برگ سبز چای استخراج می شود و دو خاصیت ضد اکسیدان و ضد ویروس دارد. ذرات کاتیشن بصورت مولکولی در این فیلتر بکار رفته است و از انتشار باکتری، ویروس و قارچ جلوگیری می کند. این فیلتر به راحتی با شستشوی آب احیا می شود و بیش از ۱۰ سال قابل استفاده است.

فیلتر تصفیه دوبل:

این فیلتر استاتیکی ذرات ریز گرد و غبار و قارچ و گرده گیاهان و انگل و ذرات حساسیت زا را جذب می کند. ویژگی دیگر این فیلتر جذب بو های نامطبوع در محیط است. فیلتر تصفیه دوبل قادر به جذب ذرات تا یک صدم میکرون است.

 حالت توربو:

با فعال شدن حال توربو دور فن به میزان ۱۰ درصد بالاتر از سرعت بالای فن می رسد و به مدت ۱۵ دقیقه کمپرسور با حداکثر توان عمل می کند و پس از این زمان کارکرد دستگاه به حالت قبل باز می گردد.

حالت ECO:

با فعال شدن حالت ECO دمای تنظیمی به میزان ۲ درجه بالا تر از میزان ست شده می رسد و مصرف برق تا ۲۰ درصد کاهش می یابد.

جریان هوای وسیع:

جهت جریان هوا در کولر گازی اسپلیت دیواری میتسوبیشی در ۷ حالت طرفین و ۶ حالت بالا و پائین است. پرتاب باد ۱۲ متری این دستگاه سبب شده تا از آن برای سالن های بزرگتر بتوان بهره برد.

رنج دمای کارکرد وسیع:

کولر گازی اسپلیت میتسوبیشی در مدل های سرد و گرم و اینورتر قابلیت کارکرد در بازه دمایی از ۱۰- تا ۴۶ درجه را دارند. مدل های فقط سرد تا ۵۲ درجه سانتی گراد هم عمل می کنند.

شیر کنترل LEV:

شیرکنترل جدید طراحی شده میتسوبیشی با تنظیم مقدار مبرد عبوری با توجه به دمای محیط و دمای تنظیمی کارکرد بهینه تر و اقتصادی تر را بدست می دهد.

بدنه ضد خش:

تمامی بدنه یونیت خارجی کولر گازی اسپلیت میتسوبیشی با پوشش ویژه ضد خوردگی پوشانده شده است، تا در برابر شرایط محیطی، رطوبت و باران و برف و غیره مقاوم باشد.

بی صدا و فوق آرام:

آرامتر از زمزمه، تکنولوژی پیشرفته میتسوبیشی الکتریک، پیشگام دستگاه های تهویه مطبوع با صدای کمتر، مناسب برای تمام اتاق ها ی منزل و محیط کار شما.

جریان هوای وسیع و طولانی:

با کنترل راه دور می توانید به آسانی جریان هوا را به جهت چپ و راست هدایت کنید. کنترل بادزن به صورت 5 مرحله ای و کنترل طولانی می تواند جریان هوا را به صورت 42 حالت به حداکثر رساند. جریان هوا در قسمت های وسیعی از اتاق نشیمن یا آشپزخانه مثل محوطه باز اتاق و استادیو تا 12 متر در حال جریان است.

کنترل فازی لاجیک (احساس دمای دلخواه) این کنترل هوشمند دمای اتاق را با شرایط محیطی تنظیم می کند. علاوه بر این دمایی را که شما تنظیم کرده اید در حافظه اش نگه می دارد تا در صورت نیاز مجداد آن را برای شما اجرا نماید.

فیلتر تصفیه هوای دوبل:

فیلتر استاتیک قوی تصفیه هوا می تواند غبار و ذرات ریز نظیر (گرده گیاهان، قارچ، انگل و موارد دیگر) که سبب حساسیت و آلرژی می شوند را جذب نمایند. ویژگی دیگر این فیلتر سبب از بین رفتن بو های نامطبوع در هوا و در نتیجه تامین هوایی پاکیزه و تازه برای تنفس شماست.

تعمیرات کولرگازی میتسوبیشی در کارینو سرویس

کارينو سرويس در زمينه ي سرويس، نصب و تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در تمامي ساعات روز در خدمت رساني شما عزيزان مي باشد. کارينو سرويس مرکزي حرفه اي و ايمن جهت رفع تمامي مشکلات لوازم خانگي مانند کولر گازی میتسوبیشی و غیره همراه با هوشمندي و بهره برداري از پيشرفته ترين تجهيزات و به کارگيري کارشناسان و تعميرکاران مجرب و حرفه اي مي باشد.

شما ميتوانيد با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و يا با ارسال حرف R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد.

مجموعه کارينو سرويس البرز خدمات خود را در زمينه نصب و گارانتي و همچنين تعميرات لوازم خانگي در مناطق زير ارائه ميدهد:

تعمير کولرگازی میتسوبیشی در کرج

تعمير کولرگازی میتسوبیشی درمحمدشهر

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در عظيميه

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در مارليک

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در ماهدشت

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در آزادگان

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در باغستان

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در فرديس

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در شاه عباسي

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در وردآورد

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در گرمدره

تعمير کولر گازی میتسوبیشی در کمالشهر

آدرس: کرج کمالشهر، میدان شهید بهشتی، بوستان 1، ساختمان ماهان، ط2، واحد4

تلفن تهران:           02155881487        ————–         02155881490

تلفن کرج:            02632716856         ————–          09109427450

تلفن کمالشهر:     02634725677        ————–          02634725680

واحد پشتیبانی:            09124630643