تعمیر یخچال فریزر یخساران در کرج

تعمیرات یخچال یخساران در کرج

شرکت و کارخانه ی یخساران از بزرگترین برندهای تولید و ساخت انواع یخچال های فریزر، آبسرد کن، فریزر های صندوقی، یخچال فریزر دوقلو و غیره در کشور میباشد. اما طبیعتا یخچال فریزر یخساران نیز مانند سایر یخچال ها ممکن است دچار مشکل و خرابی شود که در این صورت شما با مرکز تعمیرات کارینو سرویس تماس گرفته تا ما با فرستادن تعمیرکار به محل مورد نظرتان به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه میپردازند.

تعمیر یخچال فریزر یخساران در محل

در صورتی که با خرابی یخچال یخساران مواجه شدید و چنانچه در کرج سکونت دارید میتوانید با ما تماس گرفته و بعد از اعلام خرابی یخچال درخواست سرویس کار داشته باشید تا کارینو سرویس با اعزام سرویس کار به محل مورد نظر شما علاوه بر عیب یابی دستگاهتان باعث سهولت در جا به جایی وسیله شما به تعمیرگاه نیز شود.

هزینه ی تعمیر یخچال فریزر یخساران در کرج

هزینه ی تعمیرات یخچال به موارد زیادی بستگی دارد از جمله مدل و برند یخچال فریزر، علت خرابی یخچال فریزر، تعویض قطعه ی خاصی از یخچال درصورت نیاز به تعویض، ترمیم و رفع مشکل از کدام قطعه صورت گرفته است و غیره

سرویس کار با بررسی تمامی این موارد هزینه تعمیرات یخچال شما را برآورد کرده و در نهایت به شما اعلام میکند.

امکانات یخچال یخساران

یخچال های یخساران بسیار با کیفیت و پر طرفدار هستند و از امکانات بالا و متنوعی برخوردار اند که همین امر باعث شده است این مدل یخچال در بین سایر یخچال ها محبوبیت بیشتری پیدا کند.

از امکانات یخچال یخساران میتوان به:

  • طبقات شیشه ای نشکن
  • کشو برای میوه و سبزیجات
  • پایه هایی با قابلیت تنظیم و چرخدار بودن پایه
  • دارا بودن کمپرسور کم مصرف
  • دارای آبسرد کن
  • جریان هوا در کل محیط یخچال

با همه ی این موارد در صورت بروز خرابی در عملکرد یخچال می بایست برای رفع مشکل به مرکز تعمیرات معتبر کارینو سرویس مراجعه کنید. همچنین میتوانید برای استفاده از خدمات کارینو سرویس جهت تعمیر یخچال فریزر یخساران در کرج با مرکز ما تماس بگیرید. کارینو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر یخساران در کرج، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

تعمیرات یخچال یخساران در کارینو سرویس

کارینو سرویس در زمینه ی تعمیر، سرویس و نصب یخچال یخساران در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد. کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند تعمیر یخچال فریزر یخساران همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد.

شما میتوانید با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643  نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید.

مجموعه کارینو سرویس البرز فعال در زمینه نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی مانند تعمیر یخچال فریزر یخساران(YAKHSARAN) در کرج در مناطق زیر:

تعمیر یخچال فریزر یخساران در محمدشهر

تعمیر یخچال یخساران در  عظیمیه

تعمیر یخچال فریزر یخساران در مارلیک

تعمیر یخچال یخساران فریزر  (YAKHSARAN) در ماهدشت

تعمیر یخچال یخساران (YAKHSARAN) در آزادگان

تعمیر یخچال یخساران در باغستان

تعمیر یخچال یخساران (YAKHSARAN) در فردیس

تعمیر یخچال فریزر یخساران در شاه عباسی

تعمیر یخچال یخساران در وردآورد

تعمیر یخچال یخساران در گرمدره

تعمیر یخچال فریزر یخساران (YAKHSARAN) در کمالشهر

واحد پشتیبانی: 09124630643

تهران: 02155881487      02155881490

کمالشهر: 02634725677    02634725680

کرج: 09109427450   02632716856

پس از اعلام خرابی یخچال از سوی شما در خواست ثبت انجام می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن با شما جهت هماهنگی ساعت مراجعه، توسط تکنسین مربوطه تماس حاصل می گردد.