تعمیر کولرگازی در عظیمیه کرج

تعمیر کولرگازی در عظیمیه کرج

کولر گازی یکی از تجهیزاتی است که در فصول گرم سال به ویژه طرفداران زیادی دارد ولی این در صورتی است که سرویس به موقع کولر گازی انجام شود و اگر نیاز به تعمیر، تعویض قطعه ای بود به آن رسیدگی شود. در غیر این صورت اگر کل دستگاه به مشکل بر بخورد هزینه ی تعمیر آن و یا خریداری دوباره هزینه ای گزاف خواهد بود.

درصورت هر گونه خرابی و مشکل در کولرگازی شما نیاز است تا برای رفع آن با تکنسین‌ها و متخصصان تعمیر کولر گازی در کارینو سرویس تماس برقرار کنید و از آنها کمک بخواهید تا در اسرع وقت تکنسین در محل برای شما اعزام خواهد شد.

تعمیر کولر گازی در محل

اگر شما ساکن عظیمیه کرج هستید و با مشکل خرابی کولر گازی خود برخورد کرده اید و نیاز به تعمیر کولر گازی در عظیمیه کرج را دارید میتوانید با کارینو سرویس تماس بگیرید زیرا ما به سراسر استان کرج خدمات رسانی خواهیم داشت.

هزینه ی تعمیر کولر گازی در عظیمیه کرج

هزینه ی تعمیر کولر گازی وابسته به نوع کولر گازی، مدل، برند و همچنین علت خرابی کولرگازی میباشد. درصورت بررسی مشکل کولرگازی شما توسط تکنسین کارینو سرویس، درصورتی که قطعه ای نیاز به تعمیر، تعویض و یا ترمیم داشته باشد هزینه ی نهایی به شما اعلام میشود.

تعمیر شیر برقی کولر گازی

در داخل کولر گازی هایی که مجهز به هر دو سیستم سرمایش و گرمایش هستند شیر برقی تعبیه شده است.

شیر برقی در داخل سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع میزان جریان مایعات یا گازها را کنترل می کند.

شیر برقی قطعه ای از کولر گازی است که از اجزا و قطعاتی مانند: بدنه، ورودی سیال، خروجی سیال، سیم پیچ، قاب سیم پیچ، سیم های هادی، فنر و دریچه خروجی تشکیل شده است.

برای بالا بردن قدرت شیر برقی لازم است که به طور مرتب فیلتر کولر گازی خود را تمیز کنید.

زمانی که فرمان تغییر حالت از سرمایش به گرمایش به کولر گازی داده می شود، شیر برقی مسیر حرکت مبرد را که از سمت کمپرسور به طرف یونیت خارجی است تغییر می دهد و آن را از کمپرسور به طرف یونیت داخلی هدایت می کند.

علت خالی شدن گاز کولر گازی

علت خالی شدن گاز کولر گازی هیچ چیز جز وجود نشتی نیست. حال این نشتی ممکن است به علت وجود اتصالات نادرست و یا سوارخی در مسیر لوله کشی کولر گازی باشد.

تعمیر کولر گازی در عظیمیه کرج توسط کارینو سرویس

کارینو سرویس در زمینه ی تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی و اسپلیت در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد. کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند کولر گازی و غیره. همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد. شما میتوانید با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید.

آدرس: کرج کمالشهر، میدان شهید بهشتی، بوستان 1، ساختمان ماهان، ط2، واحد4

تلفن تهران:           02155881487        ————–         02155881490

تلفن کرج:            02632716856         ————–          09109427450

تلفن کمالشهر:     02634725677        ————–          02634725680

واحد پشتیبانی:            09124630643