تعمیر ماشین لباسشویی در نظرآباد

تعمیر ماشین لباسشویی در نظرآباد

تعمیرات ماشین لباسشویی با تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص توسط مرکز تعمیرات کارینو سرویس در اسرع وقت و با کیفیت کاری بسیار بالا، بعضی از ایرادات و مشکلات ماشین لباسشویی بسیار آسان بوده و خودتان میتوانید در منزل و بدون نیاز به تعمیرکاری با ریست کردن لباسشویی یا تغییر برنامه های شستشو برطرفشان کنید.

اما یه سری مشکلات هستند که نیاز به تعمیر اساسی یا تعویض یک قطعه دارند و حتما باید این کار توسط یک تعمیرکار رفع گردد. همچنین شما میتوانید همواره برای گزارش خرابی و تعمیر ماشین لباسشویی در نظرآباد و کرج یا حتی گرفتن مشاوره تعمیرات با مرکز ما تماس بگیرید و تقاضای سرویس و تعمیر در محل داشته باشید، کارکنان ما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام شده و کار تعمیرات را به دست بگیرند.

هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی در نظرآباد

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی از سوالات رایج اکثر مشتریان است که قابل ذکر است هزینه ی نهایی پس از عیب یابی ماشین لباسشویی و بررسی مشکل لباسشویی توسط تکنسین به شما اعلام می شود.

این هزینه شامل تعویض قطعات قیمت قطعات تعمیری و تعویضی و علت خرابی ماشین لباسشویی می باشد و بستگی به نوع و مدل لباسشویی نیز دارد. پس از بررسی تمامی این موارد نهایتا هزینه به شما گفته میشود. اگر که ایراد لباسشویی شما با پاکسازی فیلترها رفع شود، هزینه تعمیر زیاد نخواهد شد. زمانی هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی زیاد میشود که نیاز به تعویض یک یا چندین قطعه باشد.

عیب یابی و مشکلات رایج ماشین لباسشویی

تعویض پمپ تخلیه لباسشویی

تعمیر شیربرقی لباسشویی

رفع ارور های ماشین لباسشویی

تمیز کردن فیلتر های لباسشویی

تعویض جاپودری لباسشویی

تعمیر المنت لباسشویی

تعویض پمپ تخلیه لباسشویی

پمپ تخلیه وظیفه ی خارج کردن آب آلوده بعد از شستن لباسها را دارد، و از مهم ترین وسایل لباسشویی محسوب میشود، اگر پمپ تخلیه خراب شود ماشین لباسشویی یا نمیتواند برنامه ی شستشو را انجام داده و یا دچار نشتی آب میشود.

تعمیر شیربرقی لباسشویی

شیر برقی لباسشویی وظیفه کنترل میزان آب ورودی به لباسشویی را دارد که هر ماشین لباسشویی دارای 2 شیر برقی می باشد که یکی برای آبسرد و دیگری برای آب گرم می باشد، که در ماشین لباسشویی های جدید تنها یک شیر برقی آن هم برای آب سرد تعبیه شده است. منبسط شدن آب در لوله ها که موجب نشتی شیر برقی میشود از رایج ترین مشکلات در تعمیر شیر برقی می باشد.

رایج‌ترین مشکلی که در شیربرقی لباسشویی رخ می‌دهد، منبسط شدن آب داخل لوله‌ها است که موجب نشتی شیر برقی لباسشویی می‌شود، تعمیر شیر برقی لباسشویی در مرکز تعمیرات کارینو سرویس در اسرع وقت و به صورت تعمیر در محل انجام می پذیرد.

رفع ارور های ماشین لباسشویی

هر کد خطا در لباسشویی به مشکلی مرتبط است که ممکن است سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد، و باید این ارور توسط تکنسین بررسی شده تا علت خرابی مشخص شود سپس به تعمیر و یا تعویض قطعه ی مورد نظر بپردازیم.

تمیز کردن فیلتر های لباسشویی

تمیز کردن فیلتر های لباسشویی کار پر زحمت و سختی است که این کار علاوه بر کمک کردن به راندمان درست دستکاه سلامت لباسشویی شما را نیز تضمین می نماید. تمیز کردن فیلتر های لباسشویی باعث میشود هر شی خارجی در لباسشویی موجب گرفتگی مسیر تخلیه و خرابی پمپ تخلیه نشود همچنین بوی بد ماشین لباسشویی نیز با تمیز کردن فیلتر لباسشویی قابل برطرف شدن است.

تعویض جا پودری لباسشویی

جا پودری ماشین لباسشویی ممکن است به مرور زمان ساییده و یا پاره شود و یا باکتری و میکروب در آن جمع شود بنابراین در طول استفاده ی سالیانه از ماشین لباسشویی ممکن است به تعویض جاپودری نیاز پیدا کنید که در این صورت باید یک تعمیر کار این کار را برایتان انجام دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی در نظرآباد توسط کارینو سرویس

کارینو سرویس در زمینه ی تعمیر، سرویس و نصب ماشین لباسشویی در نظرآباد در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد. کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند تعمیر ماشین لباسشویی در نظرآباد و غیره همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد.

مجموعه کارینو سرویس البرز فعالیت خود را در زمینه نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی مانند انواع ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و کولرهای گازی با 15 سال سابقه با تکنسین های مجرب و کار آزموده در تمامی مناطق کرج از جمله:

تعمیر ماشین لباسشویی در نظرآباد

تعمیر ماشین لباسشویی در سهیلیه

تعمیر ماشین لباسشویی در چهارباغ

تعمیر ماشین لباسشویی در تهراندشت

تعمیر ماشین لباسشویی در کمالشهر

تعمیر ماشین لباسشویی در هشتگرد

آغاز کرده است و تمامی برند های لباسشویی از جمله:

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در نظرآباد

تعمیرماشین لباسشویی بوش در نظرآباد

تعمیر ماشین لباسشویی شارپ در نظرآباد

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ درنظرآباد

تعمیرماشین لباسشویی دوو در نظرآباد

تعمیر ماشین لباسشویی ایوولی در نظرآباد

را تحت پوشش خود دارد.

02634725677         02634725680

02632716856       09109427450

تلفن پشتیبانی :      09124630643