تعمیر یخچال های صندوقی در کرج

تعمیر یخچال های صندوقی کرج

تعمیرگاه تخصصی یخچال صندوقی مرکز کارینو سرویس بعنوان تخصصی ترین مرکز تعمیر یخچال صندوقی در انواع برند و مدل در خدمت رسانی به شما عزیزان همواره آماده است. ما در زمینه تعمیر یخچال صندوقی و خدمات پس از آن به صورت تعمیر در محل، در خدمت هستیم تا با کیفیت ترین خدمات را به شما را ارائه کنیم.

تعمیرگاه کارینو سرویس دارای قسمت هایی جدا برای تعمیر دستگاه های متفاوت و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات یخچال صندوقی در کرج در برندها مختلف و مدل ها کار میکنند، که همین امر باعث ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز شده است.

تعمیر یخچال های صندوقی در محل

دیگر نیازی نیست نگران جا به جایی و حمل و نقل یخچال صندوقی باشید زیرا احتمال آسیب رساندن بیشتر به دستگاه بیشتر شده و حمل آن نیز کاری دشوار است. تنها کافیست با مشاهده ی اولین مشکل و خرابی با مرکز ما تماس گرفته تا سرویس کار به محل شما اعزام شود.

مشکلات رایج یخچال های صندوقی

برفک داخل یخچال صندوقی

صدای زیاد یخچال هنگام کار

مشکل در سیستم برق یخچال

مشکلات مرتبط با شیر آبسردکن

خرابی کمپرسور یخچال صندوقی

خرابی چراغ‌های یخچال صندوقی

هزینه ی تعمیر یخچال های صندوقی

برای اعلام هزینه ی تعمیر یخچال صندوقی ابتدا باید مشکل و علت خرابی توسط تکنسین بررسی شود و باید مشخص شود قطعه ای نیاز به تعویض دارد و یا تعمیر، علت خرابی و اختلال در سیستم پس از بررسی مشخص میشود قابل تعمیر است یا خیر و موارد دیگر. همه ی اینها بر روی هزینه ی نهایی تاثیر داشته و همانطور که گفتیم تکنسین پس از بررسی همه ی این موارد هزینه ی نهایی را به شما اعلام خواهد کرد.

تعمیر یخچال های صندوقی در کارینو سرویس

تمامي خدمات و سرويس دهي یخچال های صندوقی شامل تعمير، سرويس دوره اي و خدمات تخصصي یخچال های صندوقی با گارانتي تعمير در منطقه کرج توسط ماهرترين تعميرکاران یخچال های صندوقی در کارینو سرويس انجام شده و شما از جابه جايي وسيله آسوده خاطر باشيد زيرا تکنسين هاي ما به محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

پيشنهاد ميکنيم در صورت مواجه شدن با هر گونه خطا با تيم تعمير لوازم خانگي در کارینو سرويس تماس بگيريد و يا ميتوانيد با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و يا با ارسال R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد.

تلفن تهران:     02155881487 ———- 02155881490

تلفن کرج:  02632716856 ———– 09109427450

تلفن کمالشهر:       02634725677 ———– 02634725680

واحد پشتیبانی:           09124630643

تعمیر یخچال های صندوقی در کرج

تعمیر یخچال های صندوقی در محمدشهر

تعمیر یخچال های صندوقی در عظیمیه

تعمیر یخچال های صندوقی در مارلی

تعمیر یخچال های صندوقی در ماهدشت

تعمیر یخچال های صندوقی در آزادگان

تعمیر یخچال های صندوقی در باغستان

تعمیر یخچال های صندوقی در فردیس

تعمیر یخچال های صندوقی در شاه عباسی

تعمیر یخچال های صندوقی در وردآورد

تعمیر یخچال های صندوقی در گرمدره

تعمیر یخچال های صندوقی در کمالشهر