علت خاموش روشن شدن چراغ یخچال

علت خاموش روشن شدن چراغ یخچال

با آگاهی از علت خاموش روشن شدن چراغ یخچال نگرانی شما از این بابت رفع می شود چرا که هم به آسانی می توان این مشکل را برطرف نمود و هم با کمترین هزینه ها این مشکل برطرف می شود. خاموش روشن شدن چراغ یخچال برای هر یخچالی ممکن است پیش بیاید و نیاز به نگرانی از بابت آن نیست چرا که می توانید به کمک تکنسین های حرفه ای و مجرب اقدام به تعمیر چراغ یخچال کرده و دوباره فضای داخلی یخچال را حین استفاده روشن تر کنید.

چراغ یخچال هم به مانند هر وسیله دیگری پس از استفاده طولانی مدت دچار آسیب و مشکل می شود و باید اقدام به تعمیر آن نمود. یخچالی که در اختیار دارید دارای یک سری لامپ با جنس های مختلفی است که پس از گذشت مدتی از کارکرد یخچال این لامپ ها یا نور آنها کاهش می باید و یا این لامپ به صورت مکرر خاموش روشن می شود که این مشکلات بی دلیل نیست و با آگاهی از علت خاموش روشن شدن لامپ یخچال می توانید اقدام به تعمیر آن کنید حال یا خودتان می توانید اقدام به تعمیر لامپ یخچال کنید یا اگر تجربه ای در این کار ندارید از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

اگر شما هم با این مشکل یعنی خاموش روشن شدن چراغ یخچال مواجه شده اید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با آگاهی از علت آن اقداماتی برای تعمیر چراغ یخچال انجام دهید.

مهمترین دلایل خاموش روشن شدن چراغ یخچال

زمانی که با این مشکل مواجه می شوید که لامپ یخچال مدام در حال خاموش روشن شدن است باید از این مشکل آگاه شوید و ببینید که به چه دلیلی این اتفاق رخ می دهد. دلایل بسیاری وجود دارد که موجب می شود تا لامپ یخچال مدام خاموش روشن شود که ما در ادامه شما را با مهمترین دلایل خاموش روشن شدن چراغ یخچال آشنا کرده ایم.

ایجاد مشکل در میکروسوئیچ درب یخچال

میکروسوئیچ درب یخچال در واقع آن قطعه ای است که موجب روشن شدن لامپ می شود بدین صورت که شما درب یخچال را باز می کنید و این قطعه که به شکل فنر است باز می شود و مدار را وصل می کند در این صورت لامپ روشن می شود. اگر مشکلی در میکروسوئیچ درب یخچال بوجود بیاید لامپ روشن نمی شود یه مشکلی در اتصال آن به وجود می آید.

برای اینکه ببینید مشکل از میکروسوئیچ درب یخچال است یا خیر باید آن را خارج کنید و مراقب سیم های متصل به آن باشید سپس به کمک مولتی متر می توانید آن را تست کنید.

خاموش روشن شدن چراغ یخچال به خاطر خرابی سرپیچ لامپ

سرپیچ لامپ همان قطعه ای است که لامپ به آن متصل می شود و اگر این قطعه دچار آسیب یا مشکل شود چراغ یخچال مدام خاموش روشن می شود.

سرپیچ لامپ اگر آسیب دیده باشد یا باید اقدام به تعمیر آن کنید یا آن را تعویض کنید که اصلا نیاز به نگرانی نیست؛ زیرا هم در سریع ترین زمان ممکن این مشکل برطرف می شود و هم هزینه نسبتا کمی را در بر می گیرد. 

نیم سوز شدن لامپ یخچال، علت مهم خاموش روشن شدن چراغ یخچال

لامپ یخچال هم به مانند هر لامپ دیگری پس از گذشت مدتی یا می سوزد یا نیم سوز می شود که خود از مهمترین دلایل خاموش روشن شدن چراغ یخچال است.

همانطور که می دانید یخچال محیطی مرطوب است و ممکن ست به خاطر این ویژگی سرپیچ های لامپ با گذر زمان زنگ بزنند در این صورت جریان برق به خوبی عبور نمی کند و چراغ یا خاموش می ماند یا خاموش روشن می شود. 

مشکلی در منبع برق ایجاد شده است

ممکن است مشکل ساده تر از آن چیزی باشد که فکرش را کنید؛ مثلا برق به یخچال نمی رسد و مشکلی در اتصال وجود دارد؛ بنابراین با رفع این مشکل و اتصال منبع برق قوی تر می توان این عیب را برطرف نمود. فراموش نکنید که منبع برق و اتصال قوی برای یخچال بسیار با اهمیت است و اگر منبع برق شما مشکل داشته باشد یخچال به مرور زمان آسیب های جدی می بیند.

معیوب شدن برد الکترونیکی، از علل خاموش روشن شدن چراغ یخچال

اگر تمام مشکلات فوق را بررسی کردید و متوجه این قضیه شدید که هیچ مشکلی در موارد فوق وجود ندارد باید اقدام به بررسی برد الکترونیکی یخچال کنید. دیدن برد یخچال و عیب یابی آن کار هر کسی نیست و مطمئنا بدون داشتن مهارت فنی هرگز نمی توانید این مشکل را به صورت اساسی برطرف نمایید.

برد الکترونیکی یکی از قطعات پیچیده و مبهم یخچال است که هنگام بروز آسیب در آن باید حل این مشکل را به افرادی بسپارید که تجربه و مهارت کافی در این حوزه را داشته باشند.

هزینه تعویض یا تعمیر چراغ یخچال

هزینه تعمیر یا تعویض چراغ یخچال به عوامل مختلفی بستگی دارد به همین خاطر نمی توانیم در اینجا به یک عدد و رقم معین اشاره کنیم؛ زیرا جنس و کیفیت لامپ ها متفاوت است و البته ممکن است که اصلا مشکل از لامپ نباشد بلکه قطعات دیگری آسیب دیده باشند به همین خاطر باید برای آگاهی از هزینه های تعمیر چراغ یخچال از شرکت های معتبر مثل کارینو سرویس کمک بگیرید.

شرکت کارینو سرویس هزینه های دقیق و به روز را برای تعمیر چراغ یخچال در اختیار شما قرار می دهند و اگر نیاز باشد یک تعمیرکار حرفه ای را برای بازدید از یخچال می فرستند چرا که ممکن است برخی قطعات یخچال آسیب دیده باشد و مشکل از خود لامپ نباشد. تکنسین های حرفه ای با بازدید از یخچال و عیب یابی آن هزینه های دقیق را به شما می گویند و سپس اقدام به تعمیر می کنند.

آگاهی از علت خاموش روشن شدن لامپ یخچال به کمک تکنسین مجرب

تعمیرات فنی و عیب یابی یخچال نیاز به تخصص و تجربه دارد و تنها افرادی می توانند از مشکل خاموش روشن شدن چراغ یخچال آگاه شوند که تجربه کار در این حوزه را داشته باشند به همین خاطر به افراد توصیه می شود زمانی که مشکلی برای یخچال خانه بوجود آمد و چراغ آن آسیب دید حتما از طریق تعمیرکاران حرفه ای اقدام به تعمیر آن کنند.

شرکت کارینو سرویس یکی از شرکت های معتبر و مجرب در حوزه تعمیر چراغ یخچال است که می توانید به کمک تعمیرکاران این شرکت اقدام به تعمیر اساسی چراغ یخچال کنید تا دیگر در مدت زمان کوتاه آسیب نبیند. تعمیرکاران کارینو سرویس به واسطه تجربه ای که در این حوزه کسب کرده اند و سابقه طولانی خود بهترین انتخاب برای تعمیر قطعات یخچال محسوب می شوند.

جمع بندی

پیشتر راجع به عواملی که منجر به خاموش روشن شدن چراغ یخچال می شوند خواندید حالا با آگاهی از این عوامل یا خودتان می توانید اقدام به تعمیر یخچال کنید یا از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید. اگر تجربه کافی در این حوزه دارید مشکلی ندارد و به راحتی می توانید چراغ یخچال را تعمیر کنید اما اگر تجربه ای در این حوزه ندارید توصیه می کنیم که از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

شرکت های بسیاری در حوزه تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کنند که شرکت کارینو سرویس یکی از معتبرترین و بهترین شرکت ها محسوب می شود که می توانید به کمک تکنسین های حرفه ای و مجرب این شرکت اقدام به تعمیر چراغ یخچال کنید. پس اگر با مشکل خاموش روشن شدن چراغ یخچال مواجه شده اید بهتر است در اولین فرصت به کمک تکنسین های حرفه ای اقدام به تعمیر چراغ یخچال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

من موافق این قوانین هستم .