نمایندگی مجاز کارینو سرویس البرز

نمایندگی مجاز کارینو سرویس البرز

اگر به دنبال تعمیر لوازم خانگی خود هستید ما به شما کارینو سرویس را معرفی میکنیم , کارینو سرویس مرکز تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله : یخچال فریزر و ساید بای ساید  , انواع کولرگازی و بخاری , ماشین ظرفشویی , ماشین لباسشویی , تلویزیون , LED , LCD  فعالیت خود را در زمینه نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی در کرج و سایر مناطق کشور با 15 سال سابقه کار مفید آغاز کرده است و در سراسر استان البرز  آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

خدمات نمایندگی مجاز کارینو سرویس البرز

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید جزو پیشرفته ترین و پیچیده ترین یخچال ها در جهان هستند و تعمیر آنها نیازمند دانشی تخصصی و نیرویی حرفه ای است , درصورت بروز هر گونه مشکل در یخچال فریزر و ساید بای ساید با مرکز ما تماس گرفته تا عیب یابی یخچال و تعمیر آن توسط تکنسین های ما انجام گیرد همچنین درصورتی که ساکن شهر کرج هستید می توانید درخواست حضور تکنسین در محل را داشته باشید. به علت سنگین بودن یخچال ، جابه جا کردن آن به تعمیرگاه مشکل بوده به همین دلیل یکی از خدمات ویژه کارینو سرویس در کرج ، ارسال تکنسین متخصص به محل و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید است .

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر کاران کارینو سرویس انواع ماشین ظرفشویی در تمامی برندها و مدل ها را با بهره گیری از تخصص خود به بهترین شکل تعمیر کرده و اولویت برای ما تعمیر قطعات است تا تعویض قطعات.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل با سرویس کار حرفه ای در اسرع وقت انجام گرفته و در این مجموعه سعی شده است با کمترین هزینه سرویس و نصب ماشین ظرفشویی انجام شود.کافی ست با مرکز کارینو سرویس تماس گرفته و پس از اعلام مشکل تقاضای تعمیر و اعزام تکنسین به محل مورد نظر خود را داشته باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیز مانند سایر لوازم خانگی نیاز به تعمیر و رسیدگی دارد و بر اثر گذشت زمان و استفاده ی زیاد و نادرست اکثرا دچار مشکل و خرابی میشوند و نیاز دارند توسط یک سرویس کار و یا تعمیر کار حرفه ای تعمیر و بررسی شوند.درصورت بروز مشکل تنها کاری که لازم است انجام دهید تماس با مرکز کارینو سرویس است تا ما در صورت درخواست شما برای تعمیر سرویس کار خود را به محل شما اعزام کنیم همچنین در صورتی که مشکل پیش آمده نیاز به حضور تعمیرکار نداشته باشد ، شما خودتان میتوانید با مشاوره داده شده از طرف تعمیرکار مشکل لباسشویی را عیب یابی و تعمیر نمایید.

تعمیر کولرگازی و بخاری و هیتر

از وسایل سرمایشی و گرمایشی کولرگازی ها و هیتر و بخاری تجهیزاتی هستند که همواره وجودشان لازمه ی زندگی روزمره افراد در منازل مسکونی و حتی محیط های کاری می باشد , و طبیعتا استفاده ی زیاد از آنها باعث خرابی و تعمیرات جزئی میشود که اگر این تعمیرات و سرویس ها رسیدگی نشود باعث بروز مشکلات بیشتر و خرابی های جدی تر خواهد شد. در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل در کولر گازی, هیتر و بخاری با کارینو سرویس مرکز تعمیرات تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تماس حاصل فرمایید تا جهت سرویس و تعمیر به شما خدمات ارائه دهیم .

تعمیرات تلویزیون , ال ای دی و ال سی دی

تلویزیون ‌ها نیز ممکن است دچار خرابی و ایراد قطعه ای شوند که این ایرادات در نهایت موجب بروز مشکلاتی مانند: خاموش و روشن شدن تلویزیون ، دیر روشن شدن تلویزیون ، دوتایی شدن تصویر و قطع شدن تصویر تلویزیون و … می‌شوند.برای تعمیر و تعویض قطعه ای در تلویزیون می بایست از تعمیرکاری حرفه ای و مجرب کمک بگیرید تا خرابی یک قطعه باعث اختلال در کل سیستم و از کار افتادن دستگاه نشود.

نمایندگی مجاز کارینو سرویس البرز

نمایندگی لوازم خانگی کارینو سرویس در کرج از کارشناسان و تکنسین ‌های مجرب در حوزه ی تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لوازم خانگی برخوردار است تنها کافیست در صورت بروز مشکل مشخصات خود و محل سکونت را به سامانه پیام کوتاه 50009124630643 ارسال فرمائید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

همچنین میتوانید با مراجعه به وب سایت KARINO SABT.IR درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید .

شعبه کمالشهر :   02634725677     02634725680

شعبه کرج :   02632716856   09109427450

کد ثبت : 39351

شناسه ملی : 14009138812