تعمیر و نگهداری سردخانه صنعتی در کرج

تعمیر و نگهداری سردخانه صنعتی در کرج

سردخانه صنعتی مجموعه ای از سازه هایی است که میتوان محصولات کشاورزی و موادغذایی فاسد شدنی و محصولاتی که قابلیت فاسد شدن را دارند را درون سردخانه در رطوبت و و دمای مناسب محیط نگهداری کنند.

تعمیر و نگهداری سردخانه صنعتی در کرج یکی از خدمات کارینو سرویس است که شما میتوانید هرزمان و در هر لحظه از شبانه روز که به تعمیر و یا سرویس این سازه ها نیاز داشتید با مرکز ما تماس گرفته تا پس از اعلام خرابی تکنسین مربوطه به محل شما اعزام شود.

انواع سردخانه های صنعتی

انواع سرد خانه صنعتی در دو نوع بالای صفر و زیر صفر قابل راه اندازی می باشند و یا در دو مدل با سالن های تک مداره یا دو مداره ساخته شده اند.

سردخانه های ساخته شده با توجه به نوع کاربری آنها برای دو نوع دمای زیر صفر و بالای صفر طراحی شده اند این سردخانه ها نیاز به مبردهایی مثل فریون و آمونیاک دارند و طراحی آن ها به 2 شکل دو منظوره ثابت یا متحرک می باشد.

چگونگی راه اندازی سردخانه های زیر صفر

این سردخانه ها به عنوان سردخانه های انجماد شناخته میشوند و برای انجماد محصولات از دمایی بین 12 تا 23 درجه سانتیگراد برخوردار می باشد، سردخانه های زیر صفر با دمای منفی 18 درجه سانتیگراد بیشتر از سایر دماها مورد استفاده قرار می گیرند که در این سردخانه ها محصولاتی مانند مرغ منجمد، گوشت منجمد، سبزیجات، صیفی جات و ماهی منجمد نگهداری می گردد.

تعمیر و نگهداری سردخانه صنعتی

  • چگونگی راه اندازی سردخانه های بالای صفر

این سردخانه ها تحت عنوان سردخانه های کوتاه مدت و بلند مدت شناخته شده اند. دارای دمای نگهداری 1 تا 4 درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد؛ در این سردخانه ها برای نگهداری کوتاه مدت محصول از دمایی بالاتر از دمای انجماد محصول استفاده می شود و در سردخانه ای که زمان استفاده آنها کوتاه مدت است.

محصولات به تدریج وارد سردخانه خواهند شد و پس از نگهداری چند روزه سریعا از سردخانه خارج شده و با محصولات جدید در سردخانه جایگزین می شود، به گونه ای که مدت زمان نگهداری محصولات در سردخانه کوتاه مدت در بیشترین حالت نگهداری تا 15 روز میباشند.

  • چگونگی راه اندازی سردخانه دو مداره

این سردخانه ها قابلیت عملکردی مشابه با هر 2 سردخانه زیر صفر و بالای صفر را دارد. این سردخانه ها را با مواد ضدعفونی کننده نانو مورد شستشو قرار می دهند، تا بوسیله (بارگیری مجدد مواد غذایی درون سردخانه) باعث انتشار بوی نامطبوع در محیط  نگردد.

نحوه راه اندازی پیش سرد کن

به محیطی که وظیفه نگهداری محصولات با دمای بالاتر را دارد پیش سردکن میگویند. پیش سرد کن دمای محصولات را برای نگهداری در سردخانه پائین می آورد بعد از اینکه دمای محصولات به حد نیاز برای نگهداری در سردخانه کاهش پیدا کرد محصولات به سردخانه انتقال می یابند.

البته باید این انتقال سریع انجام شود؛ زیرا همین جابجایی بین سردخانه و محیط پیش سرد کن در کیفیت نهایی و طول عمر آن تاثیر بسزایی می گذارد.

اجزای تشکیل دهنده سردخانه
  • موتور سردخانه بصورت برقی کار می کند و مهیا کننده انرژی و محرک سردخانه می باشد.
  • کمپرسور که وظیفه متراکم کردن گاز جهت افزایش فشار و دمای گاز را بر عهده دارد.
  • کندانسور گاز گرم شده ناشی از فعالیت کمپرسور را خنک می نماید.
  • شیر انبساط به عنوان خنک کننده درون اتاق های سردخانه بکار می رود.
  • شیر آلات ارتباط بین انتقال گازهای موجود در سردخانه را به قسمتهای مختلف سیستم خنک کننده ایجاد می کند.
تعمیر سردخانه صنعتی در کارینو سرویس

ضمانت و گارانتی، تعمیر و سرویس در محل و غیره خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می گردد و مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی مجموعه تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی را گارانتی و ضمانت می نماید و در زمینه تعمیرات انواع سردخانه ها، دارای تکنسین های مجرب و کار آزموده می باشند.

تمامي خدمات و سرويس دهي تعمیر سردخانه صنعتی، سرويس دوره اي و خدمات تخصصي سردخانه صنعتی با گارانتي تعمير در منطقه کرج توسط ماهر ترين تعميرکاران در کارینو سرويس انجام شده و شما از جابه جايي وسيله آسوده خاطر باشيد زيرا تکنسين هاي ما به محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

پيشنهاد ميکنيم در صورت مواجه شدن با هر گونه خطا با تيم تعمير لوازم خانگي در کارینو سرويس تماس بگيريد و درخواست خود را ثبت و يا با ارسال R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد.

تلفن تهران:           02155881487      ——-     02155881490
تلفن کرج:            02632716856       ——-      09109427450
تلفن کمالشهر:       02634725677      ——-     02634725680
تلفن پشتیبانی:       09124630643

تعمیر سردخانه در شهرک صنعتی بهارستان کرج

تعمیر سردخانه در شهرک صنعتی سیمین دشت

تعمیر سرد خانه در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد

تعمیر سردخانه در شهرک صنعتی هشتگرد

تعمیر سردخانه در شهرک صنعتی اشتهارد

تعمیر سردخانه در شهرک صنعتی نظرآباد

تعمیر سردخانه در ناحیه صنعتی کوثر اشتهارد

تعمیر سردخانه در منطقه صنعتی نور

تعمیر سردخانه در منطقه کارگاهی زیبادشت

تعمیر سردخانه در منطقه صنعتی ماهدشت

تعمیر سردخانه در منطقه صنعتی هلجرد

تعمیر سردخانه در منطقه صنعتی سردر آباد

تعمیر سردخانه در منطقه صنعتی رضوانیه