تعمیر و تعویض ترموستات ماشین لباسشویی در کرج

خرابی ترموستات لباسشویی

ترموستات ماشین لباسشویی قطعه ای است که قطع و وصل جریان برق به هیتر را ، با توجه به کم و زیاد شدن درجه حرارت آب کنترل می نماید . از آنجا که جریان مصرفی هیتر بالاست متوسط تایمر بطور دائم در حال قطع وصل است این احتمال می رود که بر اثر کار زیاد و مداوم سطح کنتاکت های تایمر مربوط به هیتر فرسوده شده و به یکدیگر جوش داده شوند.در این صورت هیتر در تمام مدت کار ماشین که اکثرا به 3 ساعت و نیم می رسد در مدار خواهد بود و رسیدن دمای آب به نقطه جوش علاوه بر البسه داخل ماشین رابط های پلاستیکی و لاستیک ها را نیز فرسوده می سازد در این صورت استفاده از ترموستات ماشین لباسشویی اجتناب ناپذیر است .

با همه ی مطالبی که در بالا ذکر شد به منظور تعمیر و تعویض ترموستات ماشین لباسشویی در کرج باید از یک تعمیرکار مجرب و حرفه ای در این زمینه کمک گرفت تا خرابی ترموستات لباسشویی به دیگر قطعات و یا کل سیستم انتقال پیدا نکند.

تعمیر و یا تعویض ترموستات ماشین لباسشویی در محل :

برای تعویض ترموستات ماشین لباسشویی بهتر است خرابی قطعه ی معیوب در ابتدا بررسی شود تا اگر ایراد قطعه مورد نظر با تعمیرات رفع خواهد شد دیگر نیازی به تعویض و پرداخت هزینه ی بیشتر نباشد , این مسئله باید توسط تکنسین مجرب بررسی شده و رفع گردد پس در این صورت شما با مشاهده ی اولین مشکل و اختلال در سیستم با مرکز تعمیرات کارینو سرویس تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر و یا تعویض ترموستات ماشین لباسشویی در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

خرابی ترموستات ماشین لباسشویی :

ماشین لباسشویی از قطعات زیادی تشکل شده است از جمله : المنت ، هیدرواستات ، برد کنترل ، الکترو موتور ، دایرکت درایو ، پمپ تخلیه ، شیر برقی ، تایمر ، سیمهای رابط داخلی ، برد الکتریک ، محافظ دیجیتالی دو شاخه ای , پودر رسوب زدا و جرمگیر ، میکرو سوئیچ درب ، شفت آبکشی ، بالانسر ، دیگ ( چیلک ) ، فنر نگهدارنده دیگ ، لاستیک دور درب ، لولای درب ، شیلنگهای رابط داخلی ، محافظ , دیجیتالی سیم دار ، ترموستات و …. که از میان قطعات بالا به توضیح ترموستات میپردازیم .

هنگامیکه دمای آب به درجه مناسب خود برای شستشوی ظروف می رسد ، ترموستات ماشین لباسشویی جریان برق را در تمام دستگاه قطع می نماید . اگر ترموستات لباسشویی خراب باشد تنظیم دمای آب بخوبی انجام نمی گیرد . امکان دارد مشکل گرم نکردن آب از سیمهای متصل به ترموستات ماشین لباسشویی باشد ، در صورت تعویض سیمها ، مشکل بر طرف می گردد .

قطعات ترموستات ماشین لباسشویی :

1 : فیش های ارتباطی

2 : صفحه منعکس کننده حرارت

3 : پلاتین های داخلی

4 : تیغه های فلزی غیر همجنس

تعمیر ترموستات ماشین لباسشویی در کارینو سرویس :

کارینو سرویس در زمینه ی تعمیر ، سرویس و نصب ماشین لباسشویی در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد . کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند لباسشویی , تعمیر و یا تعویض ترموستات ماشین لباسشویی در کرج و قطعات دیگر همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت KARINO SABT.IR درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643  نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید .

واحد پشتیبانی : 09124630643

تلفن کرج : 02632716856  09109427450

تلفن کمالشهر : 02634725677  02634725680