تعمیر یخچال فریزر در کرج

تعمیر یخچال فریزر در کرج

تعمیر یخچال فریزر در کرج با بهره مندی از ابزار های روز دنیا و همچنین تکنسین های کارآزموده و با تجربه در تمامی مدل ها و طرح های روز دنیا، در مرکز تعمیرات کارینو سریس البرز به صورت تعمیر در محل انجام می پذیرد.

تکنسین های حرفه ای کارین سرویس بعد از عیب یابی یخچال فریزر، تعمیرات لازم جهت تعمیر یا تعویض قطعات برای رفع مشکلات احتمالی دستگاه انجام می دهند. انواع مدل های یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید و غیره در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کارینو سرویس عیب یابی و تعمیر خواهند شد.

تعمیر یخچال فریزر در کرج

تعمیر یخچال فریزر در محل

کارینو سرویس تلاش دارد برای تعمیرات لوازم خانگی مانند یخچال فریزر در منزل از جابجایی یخچال و انتقال آن به مرکز تعمیرات جلوگیری کرده و باعث افزایش کیفیت سطح خدمات خود شود. با درخواست خدمات و تعمیر در محل از کارینو سرویس، تکنسین به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و اقدامات لازم را برای عیب یابی و تعمیر دستگاه را انجام خواهند داد. بنابراین دیگر زحمت جابجایی یخچال و احتمال آسیب دیدگی دستگاه در حین انتقال به تعمیرگاه نیز به صفر می رسد.

هزینه تعمیر یخچال فریزر در کرج

قیمت تعمیر یخچال فریزر در کرج و دیگر برندها با توجه به نوع و مدل و برند همچنین میزان آسیب دیدگی دستگاه میتواند متغیر باشد، آسیب دیدگی قطعات آن متفاوت است. تکنسین های در محل یخچال فریزر، دستگاه را به خوبی عیب یابی می کنند تا علت خرابی را شناسایی کنند. سپس با بررسی اینکه کدام قطعه نیاز به تعمیر داشته و یا نیاز به تعویض دارد یا خیر هزینه ی نهایی برآورد شده و به مشتری اعلام خواهد شد.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در کرج

اقداماتی مثل تعویض لاستیک دور درب یخچال، تعمیرات موتور، تعویض موتور، رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال، برطرف کردن صداهای غیر عادی یخچال، تعمیر مشکل عدم دیفراست، رفع بوی نا مطبوع یخچال، تعمیر یخ ساز ساید بای ساید، رفع مشکلات ولتاژ خروجی، رفع نواقص و ایرادهای سیم برق، اصلاح تنظیمات یخچال، نصب صحیح یخچال و طراز کردنش، تعمیر کمپرسور، تعویض لامپ یخچال، تعمیرات تخصصی تایمر، تعمیر یا تعویض فن اواپراتور، رفع مشکلات سوئیچ، رفع انسداد لوله تخلیه و تعمیر و تعویض فن کندانسور، مهم ترین خدمات تعمیر یخچال فریزر هستند. با ارائه ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران، اصالت قطعات و خدمات تضمین می شوند.

تعمیر یخچال دوقلو در کرج

از انواع یخچال‌های فریزر در همگی برند ها، یخچال های دوقلو هستند که برای خانواده هایی با جمعیت بالا طراحی و تولید شده است. از ویژگی های مهم در این نوع از یخچال‌ها این است که ایجاد مشکل در بخش یخچال تاثیری بر روی عملکرد بخش فریزر آن ندارد. مرکز کارینو سرویس ، خدمات تعمیر یخچال دو قلو در مدل‌های مختلف را در محل ارائه می‌دهد از این‌رو درصورت بروز مشکل می‌‌توانید با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران به محل مورد نظر اعزام شوند و یخچال شما را به صورت کاملا حرفه‌ای تعمیر کنند.

تعمیر یخچال فریزر در چهارباغ کرج

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کرج

از بهترین یخچال ها میتوان به یخچال های ساید بای ساید اشاره کرد که تعمیر آنها نیز کمی پیچیده تر و حساس تر از سایر مدل ها می باشد و تنها کسانی که از مهارت بالایی برخوردار باشند میتوانند از این تعمیرات سردر بیاورند. خوشبختانه مرکز تعمیرات کارینو سرویس از نیروهای مجرب و متخصصی برخوردار است که مراحل عیب‌یابی و تعمیر یخچال فریزر به ویژه مدل ساید بای ساید را به طور کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهند.

مشکلات رایج یخچال فریزر

( به صورت تیتر وار)

یخ زدن داخل یخچال فریزر

روشن نشدن یخچال فریزر

مشکل نشتی یخچال فریزر

صدای ناهنجار یخچال فریزر

خرابی و تعمیر موتور یخچال فریزر

خرابی و تعمیر دمپر یخچال فریزر

مشکل و تعمیر لامپ یخچال فریزر

تعمير یخچال فریزر در عظيميه

تعمیر یخچال فریزر در ماهدشت کرج

تعمیرات یخچال فریزر در کارینو سرویس

کارينو سرويس در زمينه ي تعمير، سرويس و نصب یخچال فریزر در تمامي ساعات روز در خدمت رساني شما عزيزان مي باشد. کارينو سرويس مرکزي حرفه اي و ايمن جهت رفع تمامي مشکلات لوازم خانگي مانند یخچال فریزر و مواد دیگر همراه با هوشمندي و بهره برداري از پيشرفته ترين تجهيزات و به کارگيري کارشناسان و تعميرکاران مجرب و حرفه اي مي باشد.

شما ميتوانيد با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و يا با ارسال حرف R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد.

مجموعه کارينو سرويس البرز خدمات خود را در زمينه نصب و گارانتي و همچنين تعميرات لوازم خانگي در مناطق زير ارائه ميدهد:

تعمير یخچال فریزر در کرج

تعمير یخچال فریزر درمحمدشهر

تعمير یخچال فریزر در مارليک

تعمير یخچال فریزر در ماهدشت

تعمير یخچال فریزر در آزادگان

تعمیر یخچال فریزر در شاهین ویلا کرج

تعمير یخچال فریزر در باغستان

تعمیر یخچال فریزر در نظرآباد

تعمیر یخچال فریزر در فردیس کرج

تعمير یخچال فریزر در شاه عباسي

تعمير یخچال فریزر در وردآورد

تعمیر یخچال فریزر در حصارک کرج

تعمير یخچال فریزر در گرمدره

تعمير یخچال فریزر در کمالشهر

تلفن تهران:     02155881487 ———- 02155881490

تلفن کرج:  02632716856 ———– 09109427450

تلفن کمالشهر:       02634725677 ———– 02634725680

واحد پشتیبانی:           09124630643