تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج

تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج

برای آشنایی با تعمیر دستگاه تصفیه آب باید بدانید روند پاکسازی آب یا جدا کردن آلودگی از آب ، تصفیه آب نام میگیرد این تصفیه آب ، باعث پاکسازی ( سختی ، ذرات غبار ، کلر ، گل و آلودگی آب ) می شود . این تصفیه آب شهری ، باعث پاکسازی کامل آب آشامیدنی نمی گردد . زیرا میزان سختی آب شهری بسیار بالا می باشد و نیاز به تصفیه دوباره و کامل تر دارد .

دستگاه تصفیه سیستمی است که اصولا شامل چندین فیلتر تصفیه می باشد . معمولا یک دستگاه تصفیه شامل 6 فیلتر می باشد , فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب ، باکتریهای مضر را از بین می برند و با وجود این فیلترها شما میتوانید از بروز بیماریهای کلیوی و گوارشی رهایی یابید . زمانیکه یک ماه از زمان مصرف دستگاه تصفیه آب شما میگذرد کافیست فیلترها را خارج کنید ، کاملا متوجه تغییر رنگ فیلتر از رنگ سفید به قهوه ای خواهید شد که متوجه میشوید چقدر گل و آلودگی به فیلتر وصل شده است .

روش های تصفیه آب شهری :

آب تصفیه شده وقتی از طریق سازمان آب و فاضلاب بصورت لوله کشی وارد منازل میشود طی دو مرحله تصفیه می شود .

افزودن کلر به آب : بسیاری از میکروب ها و باکتری ها در آب کشته می شوند سپس این آب وارد سیستم لوله کشی شهری می گردد که در بسیاری از این موارد میزان کلر اضافه شده بیش از حد نیاز است که در مسیر رسیدن آب به مصرف کننده اگر در لوله آلودگی ایجاد شود , کلر اضافی موجود در آب ، آلودگی ها را از میان بر میدارد.

اسمز معکوس : یکی از امن ترین و نوین ترین روشهای تصفیه است . آب طی چندین مرحله از یک غشا عبور کرده به این ترتیب در هر مرحله جداسازی آلاینده های فیزیکی شیمیایی با اندازه ای کمتر از 0.001 میکرون از آب صورت می گیرد در نهایت آبی سالم و فاقد موادی مانند نیترات و نیتریت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد .

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی :

دستگاه تصفیه آب رومیزی

دستگاه تصفیه آب خانگی (زیر سینک)

دستگاه تصفیه آب رومیزی : این دستگاه با توجه به طراحی زیبایی که دارد می تواند روی کابینت قرار بگیرد .

این دستگاهها بسته به نوع فرآیند تصفیه، میتوانند از روش ( اسمز معکوس) یا فیلتراسیون عادی تصفیه آب را انجام دهد . دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی : این دستگاهها از متداولترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که در زیر سینک نصب شده و آب تصفیه شده را بوسیله یک شیر جانبی که روی سینک قرار می گیرد در اختیار مصرف کننده قرار می دهند .

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب در منازل

عملکرد بهتر دستگاه گوارش

عملکرد بهتر کلیه ها و جلوگیری از بروز سنگ کلیه

کاهش بیماریهای قلبی عروقی

جوانی و شادابی پوست و بدن با آب سالم

نوشیدن آب سالم و تناسب اندام

نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب در کارینو سرویس

کارينو سرويس در زمينه ي تعمير ، سرويس و نصب دستگاه تصفیه آب در تمامي ساعات روز در خدمت رساني شما عزيزان مي باشد . کارينو سرويس مرکزي حرفه اي و ايمن جهت رفع تمامي مشکلات لوازم خانگي مانند دستگاه تصفیه آب و … همراه با هوشمندي و بهره برداري از پيشرفته ترين تجهيزات و به کارگيري کارشناسان و تعميرکاران مجرب و حرفه اي مي باشد.

شما ميتوانيد با مراجعه به وب سايت KARINO SABT.IR درخواست خود را ثبت و يا با ارسال حرف R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643  نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد .

مجموعه کارينو سرويس البرز خدمات خود را در زمينه نصب و گارانتي و همچنين تعميرات لوازم خانگي در مناطق زير ارائه ميدهد :

کمالشهر ، ميدان شهيد بهشتي ، نبش گلستان 2

تلفن کمالشهر :      02634725677    02634725680

تلفن کرج :      02632716856   09109427450