تعمیر هیتر گازی در کرج

تعمیر هیتر گازی در کرج

هیتر وسیله ای گرمایشی است که در کارخانه جات , گلخانه ها , مرغداری ها , سالن های پرورش قارچ و طیور و … مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد زیادی نیز دارد , دما در خیلی از محیط ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا اگر دما در یه سری محیط ها متعادل نباشد باعث کاهش راندمان تولید و کار در آن محیط خواهد شد.

هیتر های گازی

هیترهای گازی مدلی از این سیستم های گرمایشی هستند که جدا از سیستم های موتور خانه مرکزی عمل میکنند.هیتر های گازی هوا را به طور مستقیم گرم میکنند به این صورت که به وسیله ی فن هیتر که در قسمت پشت آن تعبیه شده است , باد گرم را به محیط پرتاپ می کند , قابل ذکر است که برخی از این هیتر ها با ریموت کنترل نیز کار میکنند.

هیتر گازی فن دار

هیتر گازی فن دار هیتر ی است که در محیط هایی مانند مکان های صنعتی کارخانه ها و یا انبار و سوله مورد استفاده قرار میگیرد و به وسیله ی یک فن محیط را گرم میکند , این هیتر به صورت چهار جهته کار کرده و همچنین دارای یک ترموستات می باشد که خود به طور اتومات در مواقعی که اکسیژن فضا پایین می اید هیتر را خاموش میکند.

هیتر گازی بدون فن

هیتر گازی بدون فن هیتری است شبیه همان هیتر گازی فن دار با این تفاوت که این هیتر بدون نیاز به فن محیط را گرم گرده و از مزایای آن این است که بدون تولید هیچ صدایی تولید گرما میکند که آن هم به دلیل عدم نیاز به فن می باشد , قابل ذکر است که این نوع هیتر نسبت به هیتر های فن دار در سایز های بزرگتر نیز طراحی و ساخته میشوند.

تعمیر هیتر گازی در نظرآباد

هیترهای تابشی

هیتر های تابشی بسیار با صرفه و کار آمد می باشند و به گونه ای است فقط محیط مورد نظری که قرار است هیتر در آن مکان نصب شود را گرم میکند و با باقی محیط های وسوله های دیگر ندارد , امروزه به عنوان یکی از مناسب ترین و کم هزینه ترین هیترهای مورد استفاده در محیط های مختلف شناخته شده است که در محیط هایی با ارتفاع 3 متر مانند : سالنهاي بزرگ صنعتی، انبارها، مرغداريها، گلخانه ها، تعمیرگاههای خودرو، آشیانه های هواپیما، فضاهاي ورزشی، فضاهای نمایشگاهی و همچنین انواع فضاهاي بدون حصار نظیر باراندازها، مصلی ها و پاركينگهاي خودرو و … استفاده میگردند.

هیترهای برقی

هیترهای برقی جریان برق را به گرما تبدیل می نمایند به این صورت که گرمای تولید شده با عبور جریان برق از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بالایی هستند تولید میگردند.هیتر برقی دستگاهی می باشد که جریان الکتریکی را از پریز برق دریافت و آن را به گرما تبدیل می نماید. گرمای تولید شده با عبور جریان از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بسیار بالا هستند تولید می گردد. از این لحاظ عملکرد هیتر های برقی کاملا شبیه به لوازم برقی دیگر مانند اتو های برقی می باشد و برای محیط های کوچک که دارای فضای زیادی نیستند مناسب و کارآمد می باشد , همچنین در مکان هایی که صرف کردن هزینه برای نصب سیستم های گرمایشی سنگین است انتخاب هیترهای برقی بهترین کار است.

هیتر برقی فن دار

هیتر برقی فن دار محصولی است که از طریق فن به محیط گرما می بخشد تا اینکه گرما را از راه سطح به محیط انتقال داده و موجب گرما شود. بازدهی این محصول نسبت به هیتر تابشی بهتر و راندمان با کیفیت تری را دارا است و به دلیل پخش شدن گرمای تولید شده توسط فن هیتر ، هوای گرم در محیط به صورت لایه ای انباشته نمی شود.

تعمیر هیتر گازی در فردیس

هیتربرقی تابشی

هیترهای تابشی گرما را از طریق محیط تابش به محیط اطراف انتقال میدهند , المنت های هیتر گرمای تولید شده را از طریق یک سطح بازتاب کننده موجود در خودشان گرما را به محیط اطراف انتقال خواهند داد و همچنین این هیتر ها توسط بر های کنترل کننده وظیفه ی قطع و وصل جریان برق را دارند.

هیتر برقی صنعتی

هیترهای صنعتی در دو نوع مختلف تک فاز و دو فاز وجود دارد , هیترهای صنعتی به دلیل هوادهی بالایی که دارند برای سالن های بسیار بزرگ با مساحت بالا مانند سوله و کارخانه ها بسیار مفید و کاربرد هستند , یکی از مزایای دیگر هیترهای برقی صنعتی این است که مقاومت و استحکام بالایی را دارا می باشند و در برابر زنگ زدگی , خوردگی و نور خورشید دوام بالایی دارند . همچنین هیترهای برقی دارای فن آکسیال بوده که وظیفه ای این فن خنک نمودن المنت ها بعد از خاموش شدن خودکار آنها می باشد.

تعمیر هیترگازی در کرج

هیترگازی و انواع هیتر های دیگر در زمان مناسب و در همان مواقع بروز و مشاهده ی مشکل امری ضروری و لازم است که اگر به آن رسیدگی نشود ممکن است مشکلات به قسمت های دیگر دستگاه زده و باعث اختلال در کل سیستم می شود.با ذکر این مورد بهتر است در صورت مشاهده ی اولین خرابی در هیترگازی با مرکز تعمیرات کارینو سرویس تماس گرفته تا پس از بررسی علت خرابی تکنسین به محل مورد نظر اعزام گردد , تعمیر انواع هیتر گازی در کرج با گارانتی و و تکنسین های با تجربه و کارآزموده در مرکز کارینو سرویس در اسرع وقت پذیرفته میشود.

تعمیر انواع هیترهای گازی انرژی , تعمیرات هیترگازی تهویه البرز و تعمیر هیتر برقی , هیتر تابشی , هیترگازی فن دار تعمیر هیتر برقی , هیتر برقی تابشی , هیترگازی بدون فن , هیتر برقی فن دار , هیتر برقی بدون فن و…تعمیر انواع برند های هیتر با تمامی مدل های روز دنیا در کارینو سرویس.

تمامي خدمات و سرويس دهي هیترهای گازی شامل تعمير، سرويس دوره اي و خدمات تخصصي هیترهای گازی با گارانتي تعمير در منطقه کرج توسط ماهر ترين تعميرکاران هیترهای گازی در کارینو سرويس انجام شده و شما از جابه جايي وسيله آسوده خاطر باشيد زيرا تکنسين هاي ما به محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد.

پيشنهاد ميکنيم در صورت مواجه شدن با هر گونه خطا با تيم تعمير لوازم خانگي در کارینو سرويس تماس بگيريد و يا ميتوانيد با مراجعه به وب سايت karinosabt.ir درخواست خود را ثبت و يا با ارسال R در سامانه پيامکي به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسين اقدام نماييد.

واحد پشتيباني : 09124630643

09109427450 02632716856 تلفن کرج

02634725680 02634725677  تلفن کمالشهر