تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

داشتن یک یخچال فریزر در خانه مسئله ای مهم است که امروزه بدون این وسیله در منزل شرایط دشوار خواهد بود پس بهتر است برای خرید پرکاربردترین وسیله آشپزخانه کمی بیشتر دقت به خرج دهید و مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ کیفیت، قیمت، مصرف انرژی و طراحی، متناسب با نیازتان باشد.

پیشنهاد ما به شما یخچال فریزر الکترواستیل است که از لحاظ کیفیت دوام و ماندگاری حرف اول را میزند، اگر زمانی نیاز به تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج داشتید مرکز ما به راحتی این نیاز شما را رفع خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کارینو سرویس مرکزی تخصصی در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله تعمیرات یخچال الکترواستیل و سایر برند ها در سراسر کرج می باشد.

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در محل

از شرایط تعمیر یخچال الکترواستیل در محل این است که مرکز کارینو سرویس با اعزام تکنسین به محل مورد نظر شما بعد از تماس و اعلام خرابی از سوی مشتری در اسرع وقت تعمیرات یخچال در محل را انجام داده و بعد از تعمیرات چنانچه مجددا مشکلی پیش بیاید تعمیرکاران کارینو سرویس این مشکل را رفع می نمایند.

برای اعلام خرابی و تعمیر یخچال الکترواستیل Electro steel در کرج کافی ست با مرکز ما تماس گرفته و اعلام خرابی نمایید تا پس از مشاوره و بررسی علت خرابی یخچال تکنسین به محل اعزام شود.

مشخصات یک یخچال خوب

 مطمئنا اندازه یخچال به تعداد افراد خانواده و شرایط زیست محیطی همچون گرم و سرد بودن منطقه سکونتتان و همچنین مسیرتان از مراکر فروش بستگی دارد. بهترین انتخاب در اندازه یخچال، فریزر آن است كه بتوانیم از تمام حجم آن استفاده كنیم، در غیر این صورت انرژی زیادی را به هدر داده ایم.

یخچال الکترواستیل در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 1200 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای خانگی و بیش از 100 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای صنعتی، ویترینی و همچنین انواع سردخانه ها و دیگر محصولات با کیفیت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و پیشگامان کشور در حوزه صنایع برودتی می باشد.

الکترواستیل 40 سال سابقه در تولید دارد و با همکاری بیش از 1000 نفر نیروی کاردان و مجرب، استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات تکنولوژی و برخورداری از شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش توانسته است، اعتماد خوبی را در میان مصرف کنندگان برای خود جلب کند.

ویژگی های یخچال الکترواستیل

یخچال فریزر الکترواستیل با داشتن پره فن های سانتریفیوژ کمترین صدا را تولید می کند و شما می توانید با آرامش خاطر شب ها را سپری کنید. سوئیچ الکترونیکی دریخچال فریزر الکترواستیل به کمک ما می آید تا اگر درب یخچال باز بود شروع به هشدار دادن کند ویژگی بعدی یخچال الکترواستیل این است که در این یخچال برای تشخیص باز یا بسته بودن درب، دور درب هایش لاستیک هایی آنتی باکتریال و خاردار وجود دارد.

تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج توسط مرکز تعمیرات کارینو سرویس

کارینو سرویس در زمینه ی نصب، سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد. کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند یخچال الکترواستیل در کرج و غیره همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد.

شما میتوانید با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت نمایید و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید.

مجموعه کارینو سرویس البرز فعالیت خودرا در زمینه نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی مانند انواع یخچال فریزر در تمام نقاط کرج و سایر مناطق با 15 سال سابقه افتخار همراهی شما را دارد.

اگر یخچال شما دچار ایراد شده در کرج و مناطق تحت پوشش سرویس می باشید، تنها کافیست از طریق شماره تماس زیر در خواست تعمیرات را اعلام فرمایید.

همچنین ما نمایندگی تهویه کارینو را نیز بر عهده داریم.

تلفن تهران:     02155881487 ———- 02155881490

تلفن کرج:  02632716856 ———– 09109427450

تلفن کمالشهر:       02634725677 ———– 02634725680

واحد پشتیبانی:           09124630643