تعمیر پکیچ بوتان در کرج ( BOOTAN ) با تکنسینهای مجرب

تعمیرات پکیج بوتان
تعمیر پکیچ بوتان در کرج ( BOOTAN ) با تکنسینهای مجرب مجموعه کارینو سرویس البرز : فعالیت خود را در زمینه نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی با 15 سال سابقه افتخار همراهی شما را دارد . ( عظیمیه ، کماشهر ، باغستان ، شاه عباسی ، آزادگان ، درختی ، حصارک ، مارلیک ، سرآسیاب ، فردیس ، ملارد ، کمالشهر ، آزادی ، چهارباغ )

تعمیر و تعویض فلوسوئیچ پکیج

09124630643

فلوسوئیچ :

یک قطعه باارزش در پکیج است ، که از طریق جریان هوا با آب یا گاز کار می کند . این قطعه باعث می گردد که میزان جریان آب یا گازی که باید در دستگاه عبور کند ، در حد تعیین شده و استاندارد می باشد و همچنین می تواند از طریق باز یا بسته شدن خود تنظیمات جریان آب یا گاز در درون سیستم را تنظیم کند . فلوسوئیچ مخصوص جریان مایعات می تواند در هر وسیله ای از جمله یونیت کولر گازی سیستم های پمپ آب خانگی و سیستم های آبیاری مخصوص باغچه ها نیز استفاده شود . فلو سوئیچ های مخصوص جریانات هوا یا گاز نیز در سیستم های فیلتر تصفیه هوای اتاق و کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرند .

انواع فلوسوئیچ “

مدلهای متنوعی از فلوسوئیچ وجود دارند که بنابر نوع سیستمی که مورد استفاده قرار می گیرند دسته بندی می شوند .

1: فلوسوئیچ پدالی :

این مدل دارای فنر برگشت بهمراه سنسور می باشد که می تواند با کمک باز و بسته شدن آنها جریان سیال را بررسی کند .

2 : فلوسوئیچ پیستونی :

دارای یک مجرا و پیستونی درون مجرا می باشد که همراه با جریان گاز یا مایع حرکت کرده و از این طریق میزان جریان در حال حرکت در سیستم را بررسی می کند .

3 : فلوسوئیچ مغناطیسی :

بهترین نوع فلوسوئیچ است که برای جریان مایعات مانند آب ، در سیستم هایی همچون پکیج می باشد . این قطعه دارای 2 عدد سیم متصل شده به برد پکیج است که به محض باز شدن شیر آب مصرفی در ساختمان شناور تفلونی درون فلوسوئیچ به سمت بالا حرکت می کند . تعمیر و تعویض فلوسوئیچ پکیج 09124630643

فلوسوئیچ پکیج چیست ؟

همانطور که در قسمت فوق نیز تا اندازه ای اشاره کردیم ، فلوسوئیچ از طرق اجازه دادن یا متوقف کردن جریان گاز یا مایع در لوله کار خود را انجام می دهد . این قطعه یکی ازمهمترین اجزایی ست که نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در روشن شدن پکیج دارد . همچنین فلوسوئیچ ، باعث حفظ امنیت دستگاه در جلوگیری از روشن شدن پکیج در حالت بی آبی و آسیب رسیدن بیش از حد به قطعات داخلی دستگاه می شود . به این صورت که چنانچه میزان جریان آب درون دستگاه به اندازه استاندارد تنظیم شده در سیستم پکیج نباشد ، فلوسوئیچ جریان آب را توسط سنسور خود احساس نکرده و فرمانی مبنی بر روشن شدن دستگاه به برد را پکیج اعلام نمی کند . در نتیجه از آن جا که برد پکیج مغز الکتریکی سیستم به شمار می رود ، با وجود برقرار بودن جریان گاز دستگاه قادر به روشن بودن نخواهد بود . بنابراین کار اصلی فلوسوئیچ پکیج ، همزمان با باز شدن شیر آب گرم مصرفی در ساختمان آغاز می شود ، زیرا تنها در این حالت است که آب سرد برای گرم شدن و مورد استفاده قرار گرفتن  مانند آشپزخانه ، حمام و توالت شروع به گردش در سیستم پکیج می کند . همزمان با آغاز ورود آب به داخل سیستم ، فلوسوئیچ نیز فعال شده تا سایر قطعات دستگاه را برای انجام وظایف خود با خبر کند . این کار زمانی رخ می دهد که حجم آب در حال گردش در سیستم به اندازه کافی باشد تا فرمان روشن شدن پکیج را به برد مخابره کند .

با توجه به این توضیحات کاملا مشخص می شود که محل قرارگیری فلوسوئیچ پکیج باید بعد از ورودی آب سرد دستگاه و در مکانی قبل از

مبدل پکیج باشد .

طریقه عملکرد فلوسوئیچ پکیج :

همانطور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم معمولا از فلوسوئیچ مغناطیسی در درون سیستم پکیج استفاده می شود . این قطعه دارای دو عدد سیم متصل شده به برد پکیج می باشد که به این صورت که به محض باز شدن شیر آب مصرفی در ساختمان ، شناور درون فلوسوئیچ به سمت بالا حرکت کرده و با کمک آهنربای روی آن سبب وصل شدن کنتاکتهای فلوسوئیچ ، به صورت مغناطیسی می شود . نحوه وصل شدن کنتاکت های فلوسوئیچ به این صورت است که بر روی بدنه آهنربای داخل فلوسوئیچ یک کلید حساس مغناطیس قرار دارد که در حالت عادی به صورت غیر فعال یا خاموش است . این قطعه فقط زمانی فعال می شود که شیر آب گرم باز شده و عبور جریان آب سرد سبب وارد کردن نیرو به شناور شده و نتیجتاً آهنربای موجود بر روی آن به کلید حساس مغناطیسی نزدیک می شود . همین عمل سبب وصل شدن کنتاکت های فلوسوئیچ و وصل شدن برق آن شده و با این کار پیغام باز شدن شیر آب به برد پکیج صادر می شود و نهایتاً کل سیستم به منظور گرم کردن آب سرد ورودی به مبدل آماده به کار خواهند شد .

تعمیر و نصب پکیج دیواری
تعمیرات پکیج دیواری پکیج بوتان
تکنسین های مجرب ما با استفاده از تجهیزات و دانش روز قادر به تعمیر انواع پکیچ بوتان در کمالشهر کرج حتی در محل و بدون نیاز به جابجائی می باشند . اگر بخاری شما دچار ایراد شده و در کرج و مناطق تحت پوشش سرویس میباشید ، ت نها کافیست از طریق شماره تماس زیر در خواست تعمیرات را اعلام فرمائید .

واحد پشتیبانی :          09124630643

 تهران :                          02155881487                           02155881490

 کمالشهر :                    02634725677                           02634725680

 کرج :                            02632716856                           09109427450

پس از اعلام خرابی پکیچ از سوی شما درخواست ثبت و در کوتاهترین زمان ممکن با شما جهت هماهنگی ساعت مراجعه توسط تکنسین مربوطه ، تماس حاصل می گردد . همچنین کارینو سرویس نمایندگی رسمی تهویه کارینو می باشیم . صفحه ی اصلی سایت کارینو سرویس را مشاهده کنید .