تعمیر ساید بای ساید هایسنس در گلشهر 09124630643

تعمیر و نصب انواع یخچال فریزر در کرج

تعمیر ساید بای ساید هایسنس در گلشهر 09124630643

اگر چنانچه ساید بای ساید هایسنس شما دچار نقص فنی شده و نیاز به متخصص حرفه ای و کار آزموده دارید،

می توانید با کارینو سرویس البرز تماس بگیرید و درخواست تعمیر ساید بای ساید هایسنس در گلشهر خود را ثبت نمایید.

کارینو سرویس البرز: پیشرو در ارائه خدمات نصب و تعمیرات و گارانتی انواع لوازم خانگی: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تعمیر یخچال، ساید بای ساید، سیستمهای گرمایشی (بخاری گازی،  پکیج و آبگرمکن و غیره) سیستمهای سرمایشی (کولرگازی)

ویژگیهای ساید بای ساید هایسنس:

1⇐ از ظرفیت کلی 566 لیتر برخوردار است.

2⇐ بلکه در عین حال نیز همراه با ظرفیت بالا، راحت و بی دردسر از پس نگهداری حجم کثیری از مواد غذایی بر می آید.

3⇐ جنس قفسه های ساید بای ساید هایسنس شیشه ای و نشکن طراحی شده اند که هر کدام  بدون وارد شدن آسیبی به آنها اقلام سنگین وزن را نیز در خود جای می دهند.

4⇐ بخش فریزر ساید بای ساید هایسنس مجهز به انجماد سریع است که در 24 ساعت یازده  کیلوگرم مواد را منجمد می کند.

5⇐ همچنین به وسیله سیستم بدون برفک این یخچال مواد منجمد شده در برابر یخ زدگی مصون می مانند.

6⇐ گاز مبرد، زنگ هشدار، قفل کودک و روشنایی داخلی نیز همگی جزو مشخصات یخچال هایسنس به حساب می آیند.

تعمیر و نصب یخچال
اجزای داخلی یخچال ها

طراحی ساید بای ساید هایسنس:

ساید بای ساید هایسنس،  همراه با رنگ زیبای نقره ای طراحی شده که دکور آشپزخانه را شیک و مدرن می نماید.

طراحی فوق‌العاده جذاب و شیک این مدل یخچال سبکی مدرن به آشپزخانه می بخشد، به صورتیکه همراه با زیبایی این یخچال فضای آشپزخانه به یکباره تغییر می کند.

طراحی یکدست و ساده این یخچال همراه با دستگیره های خوش طرحش و همچنین صفحه‌ نمایش لمسی همگی ساختاری زیبا به این یخچال بخشیده اند که ساید بای ساید هایسنس را تبدیل به مکمل خوبی جهت دکور دادن به محیط کرده است.

دارای تعداد زیادی از قفسه ها و طبقه های مختلف برای جاسازی موادغذایی می باشد. وجود طبقه هایی مقاوم و شیشه ای نشکن این یخچال با اطمینان خاطر از پس نگهداری اقلام سنگین وزن نیز بر می آیند. همچنین در بین این طبقه ها قفسه افقی شکل مخصوص نگهداری بطری های آب چشم می خورد.

یخچال فریزر سامسونگ

ظرفیت عالی و بسیار مناسب ساید بای ساید هایسنس:

یکی از اولین ملاک های کاربران به هنگام خرید ظرفیت ساید بای ساید  می باشد. ظرفیت کلی ساید بای ساید هایسنس 566 لیتر است که با خیال راحت هر نوع ماده یک غذایی در داخل آن ذخیره سازی می‌شود. بیشترین حجم از این مقدار ظرفیت مربوط به یخچال ساید بای ساید می باشد و بخشی نیز برای فریزر آن در نظر گرفته شده است.

مزیت کمپرسور اینورتر نسبت به موتورهای معمولی ساید بای ساید هایسنس:

موتور یخچال یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در کارایی یخچال می باشد. کمپرسور اینورتر از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد.

در این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای یک درایو مجزای معمول استفاده شده است. در واقع کمپرسور اینورتر ساید بای ساید هایسنس میزان  صدا را بسیار پایین می آورد.

این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان صدای بالا در یخچال ساید بای ساید هایسنس رو برو نمی گردید ودستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه می دهد.

گارانتی 10 ساله نیز برای این مدل کمپرسور عملکردعالی و طول عمر دستگاه را تضمین می کند، اگر این نوع کمپرسور هم از بابت سالم ماندن مواد غذایی اطمینان داشته باشیم هم اینکه هزینه های برق مصرفی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

کمپرسور اینورتر نسبت به موتورهای معمولی بسیار بهتر عمل می کند چرا که به لطف این مدل کمپرسور هزینه های برق مصرفی تا حدزیادی پایین می آیند. با کاهش یافتن درصد زیادی از انرژی مصرفی نسبت به موتورهای معمولی با خیال راحت و مداوم می توانید از کارایی و عملکرد مناسب آن بهره مند شوید.

یخچال هیمالیا

سیستم بدون برفک ساید بای ساید هایسنس:

سیستم بدون برفک جزو آن دسته از امکاناتی می باشند که امروزه بخش قابل توجهی از یخچال ها به آن مجهز می باشند و در عین حال نیز جز بهترین نقطه قوت های هر یخچال محسوب می‌شود. در این میان ساید بای ساید هایسنس  نیز دارای سیستم بدون برفک است.

در واقع این فناوری رطوبت محفظه فریزر را در حد ایده آلی قرار می دهد و در عین حال نیز مانع از برفک بستن مواد غذایی و دیواره های فریزر می‌شود. به عنوان مثال اگر مواد غذایی را به مدت طولانی در داخل فریزر قرار داده اید در صورت نیاز و در هر زمان می توانید آن را بدون هیچ گونه یخ زدگی از داخل فریزر بیرون بیاورید.

صرفه جویی در فضا با قفسه نوشیدنی ساید هایسنس:

با صرفه جویی در فضا حجم قابل توجهی بطری های آب و انواع نوشیدنی های مختلف را بر روی آن ذخیره سازی کنید.

این قفسه می تواند تا 5 عدد بطری آب را در خود جای دهد و فضای بیشتری را به منظور ذخیره سازی مواد در اختیار قرار می دهد.

انجماد سریع با ساید بای ساید هایسنس:

این نوع یخچال که دارای قابلیت انجماد سریع است هم در کوتاه ترین زمان ممکن به فریزر سریع مواد می پردازد و هم اینکه تا مدت زمان طولانی می توانید مواد را به صورت منجمد شده در داخل فریزر قرار دهید.

علاوه براین ظرفیت انجماد سریع در ساید بای ساید هایسنس 11 کیلوگرم بوده که در عرض 24 ساعت هر نوع ماده ای را فریزر می کند.

تعمیر یخچال ساید بای ساید هایسنس در گلشهر

کارینو سرویس البرز: با جمع آوری تیم مجرب و قوی در تعمیر ساید بای ساید  در تهران و کرج توانسته نیازهای شما عزیزان را برآورده سازد. برای تعمیر انواع ساید بای ساید در هر منطقه از کرج و تهران می توانید با کارینو سرویس البرز تماس حاصل فرمائید. همچنین ما نمایندگی تهویه کارینو را نیز بر عهده داریم:

واحد پشتیبانی:    09124630643
تلفن تهران:      02155881487     ——–          02155881490
تلفن کرج:         02632716856   ——–         09109427450
تلفن کمالشهر:    02634725677    ——–           02634725680