تعمیر یخچال فریزر در نظرآباد

تعمیر یخچال فریزر در نظرآباد

کارینو سرویس مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید در سرتاسر شهر کرج با تکنسین هایی با تجربه و مجرب خدمات ویژه ای را به شما مشتریان ارائه میدهد. این مجموعه با تعمیر یخچال های فریزر و ساید بای ساید در کمترین زمان و تعمیر در محل نیاز شمارا به تعمیری آسان رفع مینماید. تکنسین های کارینو سرویس با عیب یابی یخچال فریزر شما و اقدام برای تعمیر قصد دارد با کمترین هزینه و بدون نیاز به تعویض قطعات اصلی و اورجینال دستگاه شما را تعمیر نماید.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در محل

همواره حمل و نقل وسایل منزل برای بردن به تعمیرگاه سخت و طاقت فرسا بوده و احتمال شکستگی و آسیب رسیدن به دستگاه زیاد بوده، کارینو سرویس با در نظر داشتن این مورد تعمیر یخچال در محل را به شما پیشنهاد میدهد که در این صورت کافیست در صورت مشاهده ی اولین خرابی و مشکل در یخچال فریزر با مرکز ما تماس گرفته و تقاضای تعمیرکار نمایید تا در اسرع وقت سرویس کار به محل مورد نظر شما اعزام شود.

هزینه ی تعمیر یخچال فریزر در نظرآباد

برای اعلام هزینه ی تعمیر یخچال فریزر در نظرآباد ابتدا باید مشکل و علت خرابی توسط تکنسین بررسی شود و باید مشخص شود قطعه ای نیاز به تعویض دارد و یا تعمیر، علت خرابی و اختلال در سیستم پس از بررسی مشخص میشود قابل تعمیر است یا خیر و موارد دیگر.

همه ی اینها بر روی هزینه ی نهایی تاثیر داشته و همانطور که گفتیم تکنسین پس از بررسی همه ی این موارد هزینه ی نهایی را به شما اعلام خواهد کرد.

ایرادات رایج یخچال فریزر

برفک زدن یخچال

خنک نکردن یخچال

یخ زدگی مواد غذایی در یخچال

فاسد شدن مواد غذایی در یخچال

جمع شن آب در کف یخچال فریزر

گرم بودن بیش از حد بدنه ی یخچال

بسته نشدن درب یخچال

روشن نشدن یخچال فریزر

کار کردن یکسره یخچال

خرابی موتور یخچال

خرابی ترموستات یخچال

تعمیرات ساید بای ساید و یخچال فریزر در نظرآباد کرج و توسط کارینو سرویس

کارینو سرویس در زمینه ی نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در نظرآباد در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد. کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند تعمیر یخچال فریزر در نظرآباد و غیره همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد.

شما میتوانید با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643  نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید.

تلفن تهران:     02155881487 ———- 02155881490

تلفن کرج:  02632716856 ———– 09109427450

تلفن کمالشهر:       02634725677 ———– 02634725680

واحد پشتیبانی:           09124630643