تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین

تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین

مجموعه کارینو سرویس افتخار دارد در تمام استان های ایران با کادری مجرب و حرفه ای به ارائه خدمات ویژه در زمینه نصب، گارانتی و تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین بپردازد، در این راستا تکنسین های مجرب ما با استفاده از تجهیزات و دانش روز قادر به تعمیر ماشین لباسشویی از جمله کندی، بوش، شارپ، سامسونگ، دوو، ایوولی حتی در محل و بدون نیاز به جابجایی می باشند. اگر ماشین لباسشویی شما دچار ایراد شده و شما ساکن قزوین و مناطق تحت پوشش کارینو سرویس می باشید، پس از اعلام خرابی ماشین لباسشویی از سوی شما در خواست ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن با شما جهت هماهنگی ساعت مراجعه توسط تکنسین مربوطه تماس حاصل می گردد.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

شما میتوانید همواره در هرکجای قزوین که هستید در صورت هرگونه خرابی و مشکل در ماشین لباسشویی خود با مرکز کارینو سرویس تماس گرفته و تقاضای تعمیرکار داشته باشید تا در اولین فرصت تکنسین در محل مورد نظر شما حضور یافته و تعمیرات لباسشویی انجام گیرد. تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین در محل از خدمات ویژه ی کارینو سرویس محسوب میشود.

قطعات مختلف ماشین لباسشویی

 ماشین لباسشویی دارای قطعات متنوعی می باشد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

المنت، هیدرواستات، برد کنترل، الکترو موتور، دایرکت درایو، پمپ تخلیه، شیر برقی، تایمر، سیمهای رابط داخلی، برد الکتریک، محافظ دیجیتالی دو شاخه ای، پودر رسوب زدا و جرمگیر، میکرو سوئیچ درب، شفت آبکشی، بالانسر، دیگ (چیلک)، فنر نگهدارنده دیگ، لاستیک دور درب، لولای درب، شیلنگهای رابط داخلی، محافظ دیجیتالی سیم دار، با کلیک بر روی کلمه ترموستات ماشین لباسشویی می توانید اطلاعات کاملی را در مورد آن کسب نمائید.

عیب یابی ماشین لباسشویی

تعمیر موتور لباسشویی

موتور ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین اجزای ماشین لباسشویی می باشد. خراب شدن موتور ماشین لباسشویی قطعا مشکلاتی را برای مصرف کننده بدنبال دارد که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد: روشن نشدن ماشین لباسشویی، لرزش ماشین لباسشویی، خراب شدن تسمه، تولید صدای زیاد در ماشین لباسشویی اگر موتور ماشین لباسشویی دچار ایراد شده، هرگز نباید از آن مجددا استفاده کنید، سریعا باید آنرا خاموش کنید و از روشن نمودن مجدد آن جلوگیری کنید و از مراکز معتبر درخواست تعمیرکار داشته باشید.

تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی

پمپ تخلیه لباسشویی وظیفه تخلیه کردن آب ماشین لباسشویی بعد از شستن لباس هارا دارد خرابی پمپ تخلیه لباسشویی مشکلی نگران کننه نیست ولی صدماتی را وارد میکند که ممکن است اگر به آنها رسیدگی نشود ممکن است به مسئله ای نگران کننده تبدیل شود به عبارتی اگر پمپ تخلیه به درستی کار نکند باعث به هم ریختن برنامه ی شست و شو، خشک نشن کامل لباس ها در لباسشویی و غیره خواهد شد.

خرابی ترموستات ماشین لباسشویی

قطعه ای است که قطع و وصل جریان برق به هیتر را، با توجه به کم و زیاد شدن درجه حرارت آب کنترل می نماید. از آنجا که جریان مصرفی هیتر بالاست متوسط تایمر بطور دائم در حال قطع و و صل است. این احتمال می رود که بر اثر کار زیاد و مداوم سطح کنتاکت های تایمر مربوط به هیتر فرسوده شده و به یکدیگر جوش داده شوند. در این صورت هیتر در تمام مدت کار ماشین که اکثرا به 3 ساعت و نیم می رسد در مدار خواهد بود و رسیدن دمای آب به نقطه جوش علاوه بر البسه داخل ماشین رابط های پلاستیکی و لاستیک ها را نیز فرسوده می سازد، در اینصورت استفاده از ترموستات ماشین لباسشویی اجتناب ناپذیر است.

هنگامیکه دمای آب به درجه مناسب خود برای شستشوی ظروف می رسد، ترموستات ماشین لباسشویی جریان برق را در تمام دستگاه قطع می نماید. اگر ترموستات ماشین لباسشویی خراب باشد تنظیم دمای آب بخوبی انجام نمی گیرد. امکان دارد مشکل گرم نکردن آب از سیم های متصل به ترموستات ماشین لباسشویی باشد، در صورت تعویض سیمها، مشکل بر طرف می گردد.

مشکلات دیگر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی روشن نمیشود

ماشین لباسشویی لباس هارا خوب نمیشورد

ماشین لباسشویی نشتی آب دارد

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکسره کار میکند درب ماشین لباسشویی قفل شده است

راه کارهای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی

لازم به ذکر است که بدانیم رعایت برخی از نکات برای افزایش طول عمر موتور ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است مانند:

 چک کردن فیلترها و تمیز کردن آنها

استفاده نکردن مکرر در روز از ماشین لباسشویی

بررسی شیلنگ ها و تسمه های ماشین لباسشویی و اطمینان از سالم بودن آنها سالی یکبار سرویس ماشین لباسشویی توسط متخصصین مجرب تعمیرات ماشین لباسشویی در قزوین

انواع موتور ماشین لباسشویی

اگر زمانی نیاز به تعویض موتور ماشین لباسشویی بود میبایست ابتدا موتور بکار رفته در ماشین لباسشویی را شناسایی کرد ابتدا موتور شستشوی جدید را خریداری فرمائید و سپس اقدام به تعویض آن با تکنسین مجرب نمائید

موتور لباسشویی معمولی و تسمه دار:

این موتور در ماشین لباسشویی های قدیمی بکار رفته است صدای زیادی تولید می کند و میلرزد.

ساختار ساده است به همین جهت به راحتی قابل تعمیر است.

موتورهای لباسشویی دیجیتال و فاقد تسمه:

این موتورها صدا و لرزش کمی را تولید می کنند و از نظر مصرف برق نیز بصرفه تر می باشند

این  نوع موتورها در لباسشویی های جدید و اینورتر استفاده میشود و بدون گیربکس هستند.

قیمت این موتورها بسیار بالاست و تعمیر و تعویض آن هزینه های زیادی را برای افراد ایجاد می نماید.

تعمیرات ماشین لباسشویی در قزوین توسط کارینو سرویس

کارینو سرویس در زمینه ی سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در قزوین در تمامی ساعات روز در خدمت رسانی شما عزیزان می باشد. کارینو سرویس مرکزی حرفه ای و ایمن جهت رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و غیره همراه با هوشمندی و بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات و به کارگیری کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد.

شما میتوانید با تماس با شماره های کارینوسرویس درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643  نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید.

تلفن تهران:                 02155881487   ——   02155881490
تلفن کمالشهر:          02634725677   ——   02634725680
تلفن کرج:                 02632716856   ——   09109427450
تلفن پشتیبانی:          09124630643