تعمیر یخچال فریزر در کمالشهر کرج

تعمیر یخچال فریزر در کمالشهر کرج

خرابی یخچال از مشکلاتی است که پیش آمدن آن کمی نگران کننده است، زیرا باعث خرابی و فاسد شدن مواد غذایی و خوراکی ها شده و همین امر باعث میشود در صورت بروز هرگونه مشکل فورا به تعمیر گاه مراجعه کرده تا خرابی یخچال تعمیر شود ولی نکته مهم این است که باید در حل این مسئله حتما از یک تعمیرکار متخصص و با تجربه کمک بگیرید زیرا ممکن است خرابی و ایراد یک قطعه به اختلال در کل سیستم منجر شود.

پس در صورتی که مشاهده کردید سرمای یخچال کم شده است، فریزر یخچال یخ نمیزند، یخچال یکسره کار میکند، یخچال فریزر برفک میزند، مواد غذایی در یخچال یخ میزند، یخچال صدای غیر عادی میدهد و غیره. حتما با تعمیرکار تماس بگیرید. کارینو سرویس با داشتن مرکزی برای تعمیر یخچال فریزر در کمالشهر کرج و استفاده از نیرویی مجرب و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات خدماتی را به شما عزیزان ارائه میدهند.

هزینه ی تعمیر یخچال فریزر در کمالشهر کرج

هزینه ی تعمیر یخچال فریزر در کمالشهر کرج به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله: دلیل خرابی یخچال، تعویض قطعه ی خاصی از یخچال و یا تعمیر قطعه ای از یخچال که هزینه ی جداگانه ای داشته باشد و غیره. همه ی این دلایل باید توسط تکنسین بررسی شده و سپس هزینه ی نهایی برآورد شده و به مشتری اعلام می شود.

مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید

بدنه ی یخچال داغ میکند

داغ شدن بدنه ی یخچال امری طبیعی ست و در همه ی یخچال های فریزر و ساید بای ساید اتفاق می افتد که دلایل مختلفی دارد از جمله این دلایل میتوان به:

ورود حجم بالای مواد غذایی

فاصله کم یخچال با دیوار پشت

کثیفی کندانسور یخچال

خرابی فن کندانسور پشت اشاره کرد.

خنک نبودن یخچال فریزر

خنک نبودن یخچال فریزر و ساید بای ساید مشکل اساسی است که در اغلب موارد ممکن است یا فریزر سرد نکند و یا یخچال خنک نیست و دلیل اصلی این مشکل وجود ایراد در قطعات سرماراز یخچال است، یا اینکه شارژ گاز یخچال تمام شده است، باید مجدد شارژ گاز شود این مشکل نیز برب اثر نشتی و یا خرابی کمپرسور یخچال رخ میدهد.

صدای زیاد یخچال فریزر

از ایرادات طاقت فرسای یخچال های فریزر و ساید بای ساید صداهای غیر عادی و آزار دهنده ی یخچال است که از قسمت پشت دستگاه به گوش میرسد. ممکن است این صدا از یکی از فن های کمپرسور، اواپراتور و کندانسور یخچال فریزر باشد در این صورت باید تقاضای تعمیرکار نموده تا کاور پشت یخچال باز شود و پس از بررسی قطعات ذکر شده علت صدای یخچال مشخص شود.

یخچال یکسره کار میکند و خاموش نمی شود

اتوماتیک نبودن یخچال فریزر و یا یخچال های ساید بای ساید مشکلی است که اکثرا پیش میاید که دلایل مختلفی دارد از جمله:

کثیف بودن کویل و لوله های کندانسور یخچال

خرابی تایمر یخ زدایی یا هیتر دیفراست و غیره دارد.

خرابی درب یخچال ساید بای ساید

برای رفع مشکل خرابی درب یخچال فریزر و ساید بای ساید ابتدا بررسی کنید علت خرابی چیست؟ ممکن است درب یخچال کاملا شکسته باشد و یا فقط لولا درب شکسته باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. بیشتر شرکت های تعمیراتی درب یخچال را به صورت کامل عوض میکنند که این کار اصولی نمیباشد زیرا درصورتی که درب سالم باشد و تنها لولا های درب مشکل داشته باشند میشود با تعمیری جزئی این مشکل را رفع نمود و نیازی به عوض کردن درب و پرداخت هزینه ی بالا و اضافی نیست.

تعمیرات یخچال فریزر در کارینو سرویس

کارینو سرویس مرکزی کاملا تخصصی و مجهز با بهره مندی از تجهیزات و نیروهای کاری و متخصص در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی به ویژه تعمیر یخچال فریزر در کمالشهر کرج آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

تنها کافی ست در صورت مشاهده ی اختلال در عملکرد یخچال فریزر با مرکز ما تماس گرفته تا سرویس کار در اسرع وقت به شما شما اعزام شود.

شما میتوانید با تماس با شماره های شرکت درخواست خود را ثبت و یا با ارسال حرف R در سامانه پیامکی به شماره 50009124630643 نسبت به درخواست تکنسین اقدام نمایید. مجموعه کارینو سرویس البرز فعالیت خود را در زمینه نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی به ویژه یخچال فریزر و ساید در مناطق زیر آغاز کرده است:

تعمیر یخچال فریزر در کرج

تعمیر یخچال فریزر در کمالشهر کرج

تعمیر یخچال در محمدشهر

تعمیر یخچال در عظیمیه

تعمیر یخچال در مارلیک

تعمیر یخچال در ماهدشت

تعمیر یخچال در آزادگان

تعمیر یخچال در باغستان

تعمیر یخچال در فردیس

تعمیر یخچال در شاه عباسی

تعمیر یخچال در وردآورد

تعمیر یخچال در گرمدره

تکنسین های مجرب ما با استفاده از تجهیزات و دانش روز قادر به تعمیر انواع یخچال در کمالشهر کرج، حتی در محل و بدون نیاز به جابجایی می باشند.

کمالشهر، میدان شهیدبهشتی، نبش بوستان 1، ساختمان ماهان، واحد4

تلفن تهران:     02155881487 ———- 02155881490

تلفن کرج:  02632716856 ———– 09109427450

تلفن کمالشهر:       02634725677 ———– 02634725680

واحد پشتیبانی:           09124630643