تعمیر ماشین لباسشویی الجی (WASHING MACHINE)

تعمییر لباسشویی در کمالشهر کرج

تعمیر ماشین لباسشویی الجی (WASHING MACHINE)

امروزه ماشین لباسشویی از جمله لوازم ضروری هر خانه می باشد، که بدون آن زندگی بسیار سخت خواهد بود.

بدیهی است که شما بدنبال خرید لباسشویی هستید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، در واقع شما این همه هزینه میکنید تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید و برای سالهای زیادی کار کند.

یک ماشین لباسشویی میتواند در هزینه های شما زمان و انرژی صرفه جویی کند و فرصت بیشتری برای کارهای دیگر در اختیار داشته باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی الجی را به متخصصین با تجربه بسپارید.

فناوری ها و قابلیت های ماشین لباسشویی الجی (LG)

1. قابلیت اتصال به WIFI

که به شما کمک می کند، به راحتی از راه دور دستگاه را کنترل نمایید، اما قبل از خرید ماشین لباسشویی باید در نظر بگیرید که چه نوع ماشین لباسشویی میخواهید.

این ماشین لباسشویی الجی یکی از جدیدترین و بهترین لباسشویی های کمپانی الجی میباشد، که دارای ظاهری بسیار زیبا و امکانات فراوانی میباشد.

2. بهره وری انرژی این لباسشویی A++

 نشان دهنده راندمان بالای این دستگاه میباشد.درام این ماشین لباسشویی دارای 6 حرکت مختلف می باشد که منجر به حداکثر تمیز شوندگی خواهد شد و در عین حال از الیاف و بافت لباسهای شما مراقبت به عمل می آورد.

3. مجهز به خشک کن پیشرفته

در مدت زمان بسیار کوتاهی لباسهای خشک و اتو کشیده ای را تحویل شما خواهد داد. بنابراین نیازی به خرید خشک کن بصورت جداگانه نخواهید داشت.

4. حالت مکث

از جمله قابلیت بی نظیر این ماشین لباسشویی می باشد که به شما این امکان را می دهد، در صورت فراموش کردن تعدادی از لباسها شستشو را متوقف کرده و لباسهای شستشو را متوقف کرده و لباس های جامانده را داخل آن بگذارید و شستشو را دوباره از سر بگیرید.

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 10.5 کیلوگرم و قدرت چرخش موتور 1400دور در دقیقه می باشد، که قادر است حتی کثیف ترین لباسها را نیز تمیز کند.

همچنین موتور این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری اینورتر بوده و بصورت دایرکت درایو طراحی شده و نسبت به موتورهای تسمه ای دارای طول عمر بیشتر و مصرف آب و انرژی به مراتب کمتری می باشد.

این لباسشویی دارای یک صفحه کنترل کاملا لمسی می باشد که شما براحتی می توانید، با لمس آیکون برنامه مورد نظر آن را انتخاب کنید.

بطور کلی میتوان گفت: این لباسشویی الجی یکی از با کیفیت ترین و جدیدترین لباسشویی های الجی می باشد که دارای قیمت بسیار معقولی نیز میباشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در تمام نقاط کرج انجام می شود. کارینوسرویس با 15 سال سابقه افتخار همراهی شما را دارد، تکنسین های مجرب ما با استفاده از تجهیزات و دانش روز قادر به تعمیرات لباسشویی حتی در محل و بدون نیاز به جابجایی می باشد.

مجموعه کارینو سرویس البرز فعالیت خود را در زمینه نصب و گارانتی و همچنین تعمیرات لوازم خانگی مانند

ما نمایندگی تهویه کارینو را نیز بر عهده داریم. اگر لباسشویی شما دچار ایراد شده و در کرج و مناطق تحت پوشش هستید، میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تهران:               02155881487   ——–   02155881490
تلفن کرج:                02632716856   ——–   09109427450  
تلفن کمالشهر:          02634725677   ——–   02634725680 
واحد پشتیبانی:           09124630643